نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

ارسال حواله یوان به شرکت‌های چینی با سان اکس پی

سان اکس پی مجموعه‌ای جوان و مجرب در زمینه‌ی خدمات دریافت و پرداخت آنلاین ارزی، بهترین و جامع ترین محصولات و سرویس ها با ویزا و مستر کارت را در اختیار هم میهنان عزیز قرار می‌دهد.

این مجموعه در زمینه‌ی گستردگی خدمات همانند خورشیدی است که به ساکنان زمین یاری می‌رساند. این خدمات شامل پرداخت های بین‌المللی با سرعت بالا و فراگیر همچون آفتاب به‌عنوان درگاهی مطمئن در خدمت هموطنان عزیز است. درضمن خوشحال می‌شویم که تجربیات شما را درباره حواله یوان بخوانیم و از آن‌ها استفاده کنیم.

تجارت با چین روزبه‌روز در حال افزایش است و این مسئله راهکارهای مالی جدیدی را می‌طلبد. یکی از مسائل مطرح برای بازرگانان ایرانی حواله یوان به چین است. ما در سان اکس پی قصد داریم شما را با روش‌های نوین ارسال حواله یوان یا ارسال پول به چین آشنا کنیم.

روش‌های ارسال حواله ارزی به چین

در میان روش‌های ارسال حواله یوان به چین این چند مورد بیش از سایر مورد استفاده قرار گرفته و کاربردی‌ترند:

- حواله داخلی: در این روش حواله به‌صورت داخلی به حساب بانکی شخص یا شرکت مورد نظر از داخل کشور چین انجام می‌گیرد و بدین ترتیب امکان مسدود شدن، معلق ماندن، یا اعمال هرگونه قانون از طرف بانک‌ها و سازمان‌های نظارت بر کنترل دارایی‌های خارجی، برای حواله دلار امکان‌پذیر نیست.

- حواله سوئیفت: حتما عنوان سوئیفت را در اخبار شنیده‌اید و درباره آن آگاهید. اگر می‌خواهید از حواله سوئیفت به بانک‌های چینی استفاده کنید می‌توانید از مشاوران سان اکس پی کمک بگیرید و حواله‌های بالای ۱۰.۰۰۰ دلارتان را با کارمزدی مناسب انتقال دهید.

- حواله پی پال: اگر قصد دارید از روش پرداخت آنلاین جهانی پی پال استفاده کنید، می‌توانید از سرویس پی پال سان اکس پی راهنمایی بگیرید.

- حواله وسترن یونیون: اگر مسئله‌تان حواله فوری یوان از ایران به چین است می‌توانید روش حواله وسترن یونیون استفاده کنید. با این روش همچنین می‌توانید درآمد ارزی‌تان را از چین به ایران منتقل و ریال تبدیل کنید.

- حواله ریا: این روش نیز مانند روش فوق سریع و ساده و بدون نیاز به حساب بانکی انجام می‌شود تا حواله فوری یوان را با آسان‌ترین راه‌حل ممکن تجربه کنید.

حواله یوآن

یک نکته

کشورهای ایران، کوبا، ونزوئلا، سودان، فلسطین و کره شمالی در فهرست تحریم خزانه‌داری آمریکا هستند و به‌همین دلیل حواله وسترن یونیون ممکن نیست. پس، پیش از تصمیم‌گیری درباره روش ارسال پول به چین با کارشناسان سان اکس پی مشورت کنید.

بزرگ‌ترین بانک‌های چین

وقتی صحبت از تجارت با چین باشد، باید آشنایی نسبی با بانک های چین داشته باشیم. ما این‌جا به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

- بانک چین Bank of China

- کونلون بانک Bank of Kunlon

- پینگان بانک Pingan Bank

- کانسترشن بانک چین China Construction Bank

- بانک SPD چین SPD Bank

- بانک جی چی مورگان JP Morgan Bank

- بانک مردم چین The People’s Bank of China

- بانک آی سی بی سی چین ICBC Bank

- بانک توسعه چین Development Bank

- بانک کشاورزی چین Bank of Agricultural (ABC)

بانک کشاورزی چین را بیشتر بشناسیم

بانک کشاورزی چین یا به‌اختصار ABC یکی از چهار بانک بزرگ کشور چین و از بزرگ‌ترین شرکت‌های عمومی جهان است. این بانک همچنین از بزرگ‌ترین بانک‌های دنیاست و صدها میلیون مشتری حقیقی و حقوقی، و نزدیک به ۲۵۰۰۰ شعبه در سراسر جهان دارد.

این بانک نزدیک به نیم میلیون کارمند و ۳۰ میلیارد دلار درآمد سالانه دارد. بخش عمده‌ای از سهام این بانک در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری دولتی Central Huijin و وزارت اقتصاد جمهوری خلق چین است. به‌علت نقش پررنگ این بانک در مراودات مالی با چین در این بخش آن را معرفی کردیم.

نرخ حواله یوان به چین چقدر است؟

برای آگاهی از نرخ حواله یوان از طرق مختلف و کارایی آن‌ها برای مقصود شما می‌توانید از سرویس مشاوره رایگان سان اکس پی استفاده کنید. همچنین برای محاسبه کارمزد انواع حواله یوان نیز می‌توانید پس از ثبت‌نام در سایت سان اکس پی به بخش داشبورد رفته و با وارد کردن مبلغ حواله و انتخاب روش حواله به‌صورت اتوماتیک کارمزد را محاسبه کنید.

اگر درباره حواله یوان بدون کارمزد سوالی دارید، لطفا با مشاوران سان اکس پی تماس بگیرید.

حواله یوآن به چین

مراحل ارسال و دریافت حواله یوان

پس از آن‌که درباره نرخ حواله یوان صحبت کردیم حالا می‌خواهیم درباره مراحل ارسال پول به چین و همچنین دریافت پول از چین توضیح دهیم. با ما همراه بمانید تا تمام سوالات شما درباره حواله یوان پاسخ داده شوند.

مراحل ارسال حواله یوان

- ابتدا در داخل پنل‌تان ثبت سفارش کنید.

- مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید تا قیمت و کارمزد حواله ارسالی مشخص شود.

- پس از صدور فاکتور، اقدام به پرداخت کنید.

- رسید پرداخت‌تان را دریافت کنید.

مراحل دریافت حواله یوان

- با مشاوران کارشناس حواله یوان ازطریق واتسپ (09024840408) تماس بگیرید.

- کارشناس مشخصات حساب ارزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

- مبلغ ارزی مورد نظرتان را به این حساب واریز می‌کنید.

- مرحله آخر تسویه حساب است. در این مرحله مبلغ ریالی به حساب معرفی‌شده از سوی شما واریز می‌شود.

حواله RMB چیست؟

بازرگانان و تجار ایرانی به‌جای حواله یوان از اصطلاح حواله RMB استفاده می‌کنند. پس با شنیدن این اصطلاح به چیز عجیبی فکر نکنید! بازرگانان وقتی می‌خواهند از ارسال پول به چین برای واردات کالا صحبت کنند از حواله RMB استفاده می‌کنند.

آیا حواله رنمینبی با RMB متفاوت است؟

خیر. حواله رنمینبی (حواله Renminbi) همان حواله یوان است. در ادبیات بازرگانی چین حواله Renminbi همان واحد پولی رایج چین (یوان) است. پس می‌توان گفت که حواله RMB همان کوتاه‌شدۀ حواله Renminbi است و این دو به‌ماهیت هیچ تفاوتی با هم ندارند.

CNY چیست؟

اگر درگیر مراودات مالی با چین شده باشید حتما CNY را دیده و شنیده‌اید. CNY همان واحد پول چین، و مساوی با یک یوان RMB است. اصطلاح CNY در ادبیات رسمی‌تر تجارت چین کاربرد دارد، و شما در بازار بیشتر با همان حواله RMB یا حواله Renminbi سروُکار خواهید داشت.

یک جمع‌بندی کوتاه

هدف ما در این یادداشت این بود که شما را با ارسال حواله یوان به چین و اصطلاحات پیرامون آن آشناتر کنیم. ما تلاش کردیم که تمام پرسش‌ها درباره حواله فوری یوان و نرخ حواله یوان و در کل سوالات مرتبط با ارسال پول به چین و متقابلا دریافت پول از چین را پاسخ دهیم. اگر هم‌چنان درباره حوالجات دلاری به چین یا اهمیت بانک‌های چین در مراودات مالی با این کشور سوالی دارید، می‌توانید به سایت سان اکس پی مراجعه کرده و از کارشناسان متخصص ما در هر بخش کمک بگیرید.

سان اکس پی مجموعه‌ای جوان و مجرب در زمینه ی خدمات دریافت و پرداخت آنلاین ارزی با بیش از ۷ سال سابقه ی بهترین و جامع ترین محصولات و سرویس ها با ویزا و مستر کارت را در اختیار هم میهنان عزیز قرار می‌دهد. این مجموعه در زمینه ی گستردگی خدمات همانند خورشیدی است که به ساکنان زمین یاری می‌رساند. این خدمات شامل پرداخت های بین‌المللی با سرعت بالا و فراگیر همچون آفتاب به‌عنوان درگاهی مطمئن در خدمت هموطنان عزیز است. درضمن خوشحال می‌شویم که تجربیات شما را درباره حواله یوان بخوانیم و از آن‌ها استفاده کنیم.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده