نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Blair Witch ماه آینده برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیوی Bloober Team اخیرا به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی ترسناک Blair Witch ماه آینده برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار می‌شود.

ژانر وحشت نه‌تنها در صنعت بازی‌های ویدیویی بلکه در اغلب زیرشاخه‌های سرگرمی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است؛ آثاری که مخاطب خود را در یک فضای مخوف و پررمز و راز قرار می‌دهد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمال در جریان هستید که حدودا سال گذشته بود که استودیوی Bloober Team به‌صورت رسمی و ناگهانی اعلام کرد که به‌زودی بازی ترسناک Blair Witch برای پلتفرم‌های موجود عرضه می‌شوند؛ خبری که منجر به غافلگیری علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، پس از حدود سه ماه از انتشار خبری مبنی‌بر عرضه بازی Blair Witch برای نینتندو سوییچ، به‌نظر می‌رسد به‌زودی دارندگان این کنسول نیز می‌توانند وارد دنیای جذاب و تاریک این بازی شوند.

مقاله‌های مرتبط:

استودیوی Bloober Team به‌عنوان سازنده بازی، به‌تازگی با انتشار تریلری بالاخره اعلام کرد که ماه آینده یعنی در تاریخ پنج تیر (۲۵ ژوئن) بازی Blair Witch برای سوییچ نیز روانه بازار می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، این نسخه از بازی بسته الحاقی Good Boy Pack که قابلیت شخصی‌سازی سگ و همچنین مینی‌گیم‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند، را نیز شامل می‌شود. خوشبختانه نسخه سوییچ بازی از ویژگی‌های HD Rumble جوی‌کان‌ها و صفحه‌نمایش لمسی دستگاه نیز پشتیبانی می‌کنند. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی Blair Witch برای این کنسول هیبریدی دعوت می‌کنم تا بیش‌از پیش با محیط آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر با Blair Witch آشنایی ندارید، شما در طول بازی تنها یک چراغ قوه به‌ همراه دارید و سگی به نام بولت هم شما را همراهی می‌کند. وی می‌تواند به‌خوبی کاراکتر بازی را از وجود دشمنان مطلع و آیتم‌های مختلفی را برای شما پیدا کند. نکته قابل‌توجه این است که نحوه برخورد شما با بولت هم می‌تواند روی رفتار و کارهایی که برای شما انجام می‌دهد، تاثیر گذار باشد.

بازی Blair Witch درحال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی و پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در دسترس قرار دارد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده