// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید Disintegration حالت ‌های چندنفره بازی را نشان می‌دهد

پرایوت دیویژن تریلری جدید از بازی Disintegration منتشر کرده است که حالت‌های بخش چندنفره این بازی را نشان می‌دهد.

بازی جدید استودیو V1 Interactive یعنی Disintegration در زمان انتشار دارای بخش تک‌نفره قابل قبولی خواهد بود؛ اما برای کسانی که به قصد بخش چندنفره آن را خریداری می‌کنند دارای محتوای بیشتری خواهد بود. بخشی که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که دارای سه حالت Zone Control ،Retrieval و Collector خواهد بود و شرکت Private Division نیز به این مناسب تریلری منتشر کرده است که توضیح مختصری در مورد آن‌ها ارائه می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

حالت Zone Control همان‌طور که از نامش نیز پیدا است، در مورد تصرف و نگه داشتن مناطق داخل نقشه است. این نقاط تنها توسط نیروهای زمینی قابل تصرف هستند و نمی‌توان از Gravcycles استفاده کرد. البته از بین بردن نیروی Gravcycles دشمن حائز اهمیت است؛ چراکه امتیاز بیشتری به شما خواهد داد. در حالت Retrieval هم که شبیه به حالت Capture the Flag برخی از بازی‌های دیگر است، شاهد هجوم یک تیم و دفاع تیم دیگر از تنها نقطه موجود در نقشه هستیم.

حالت سوم یعنی Collector نیز شبیه به حالت Kill Confirmed سری Call of Duty است که در آن باید مواردی به‌نام Brain Can را جمع‌آوری کنید و همچنین می‌توانید با تصرف آن‌ها، باعث کاهش امتیاز تیم حریف شوید. به‌طور کلی هیچ مورد شگفت‌انگیز و نوآورانه‌ای تا به این لحظه در بازی دیده نمی‌شود. بازی Disintegration قرار است در تاریخ ۱۶ ماه ژوئن (۲۷ خرداد ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده