// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

حالت Duos به بازی Call of Duty: Warzone اضافه شد

کاربران بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone، هم‌اکنون می‌توانند حالت Duos را درکنار یکی از دوستان خود در بازی تجربه کنند. 

حالت Duos یا همان دونفره را می‌توان یکی از پر درخواست‌ترین مواردی دانست که کاربران بازی Call of Duty: Warzone خواهان اضافه شدن آن به بازی بودند. در گذشته ساختار بازی به‌گونه‌ای بود که کاربران تنها به‌صورت تک‌نفره، سه‌نفره یا چهارنفره می‌توانند کالاف دیوتی: وارزون را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی حالت دونفره هم به بازی اضافه شده است. ازاین‌رو کاربرانی که می‌خواهند تنها با یکی از دوستان خود بازی Call of Duty: Warzone را تجربه کنند، دیگر نیازی نیست که به‌سراغ حالت سه‌نفره بروند. در گذشته استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده Call of Duty: Warzone، حالت سه‌نفره را از بازی حذف کرده بود که پس از بازخوردهای کاربران، آن را به بازی برگرداندند. 

در میان بازی های بتل رویال بزرگ، چهارنفر بیشترین تعداد بازیکنی است که در یک تیم قرار می‌گیرد. این در حالی است که پاتریک کلی، یکی از توسعه‌دهندگان بازی، در گذشته اعلام کرده بود که آن‌ها در اینفینیتی وارد در حال آزمایش کردن تیم‌های پنج‌نفره هم هستند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اینفینیتی وارد در آینده چه محتویاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

در انتها بد نیست به فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone هم اشاره‌ای داشته باشیم که چندی پیش معرفی شد. در این فصل که از تاریخ ۱۴ خرداد ماه (سه ژوئن) در دسترس قرار می‌گیرد، شاهد اضافه شدن کاپیتان پرایس در قالب اپراتور به بخش چندنفره و وارزون هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده