// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

معرفی دانژن Mists of Tirna Scithe که به همراه اکسپنشن Shadowlands در دسترس قرار می‌گیرد

دانژن Mists of Tirna Scithe یکی از مواردی است که قرار است در اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft در دسترس بازیکنان قرار بگیرد که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

اکسپنشن Shadowlands قرار است حدودا اواخر سال ۲۰۲۰ مصادف با آذر ماه ۹۹ در اختیار علاقه‌مندان بازی World Warcraft قرار گیرد. تا این لحظه از ۹ Dungeon و یک Raid جدید اسم برده شده است که برخی از دانژن‌ها در نسخه آلفا در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در این مطلب قرار است به برخی از اطلاعات اولیه مربوط‌به دانژن Mists of Tirna Schite اشاره کنیم.

دانژن Mists of Tirna Schite یکی از دو دانژنی است که در منطقه Ardenweald قرار دارد و بازیکنان می‌توانند در زمان Level up کردن و بعد از رسیدن به سطح ۵۵ وارد آن شوند. این دانژن مانند سنت گذشته در سه حالت Normal ،Heroic و Mythic در دسترس بازیکنان قرار دارد که فقط حالت معمولی آن را می‌توان در زمان Level up کردن وارد شد. Mists of Tirna Schite قرار است یکی از کوتاه‌ترین دانژن‌های اکسپنشن Shadowlands باشد و دلیل آن تعداد باس‌های کمی است که در آن وجود دارد. بازیکنان در این دانژن باید سه باس را شکست دهند و در اواسط کار با چالشی که به‌صورت مارپیچ طراحی شده است روبه‌رو خواهند شد. در حال حاضر ۲۵ آیتم برای به‌دست آوردن بازیکنان در این دانژن معرفی شده که شامل دو Trinket، شش Weapon و هفده لباس است.

دنیای وارکرفت

اولین باسی که در این دانژن وجود دارد با نام Ingra Maloch شناخته می‌شود. شما در زمان جنگیدن با Ingra Maloch با دو هدف سروکار دارید و فضای نسبتا بزرگی هم در اختیار دارید تا دشمن خود را شکست دهید. زمانی‌که Ingra Maloch قابلیت Shadows' Embrace خود را فعال می‌کند بازیکنان نباید به او ضربه‌ای وارد کنند، زیرا این کار باعث می‌شود که خودشان را Damage کنند و ممکن است بمیرند. قابلیت دیگری که شاهدش هستیم Spirit Bolt نام دارد و مقدار Damage قابل توجهی را به هدف وارد می‌کند.

زمانی‌که بازیکنان در حال شکست دادن Ingra Maloch هستند موجودی به‌نام Droman Oulfarran نیز به او کمک می‌کند که سه قابلیت دارد. اولین مورد باعث می‌شود که به مرور زمان پلتفرم باس به واسطه یکی از قابلیت‌هایش کثیف ‌شود و باید آن را کنترل کنید تا فضای کافی را برای شکست دادن Ingra Maloch داشته باشید. بازیکنان باید در نظر داشته باشند که در مقابل این موجود قرار نگیرند و از ایستادن در گودال‌هایی که به مرور زمان به وجود می‌آید خودداری کنند. در این درگیری Droman Oulfarran به‌نوعی در تسخیر Ingra Maloch قرار دارد که بعد از اتمام اولین فاز درگیری دیگر شاهد همراهی او با باس نیستیم و به‌عنوان یک دوست بازیکنان را همراهی می‌کند.

دنیای وارکرفت

بعد از شکست دادن Ingra Maloch بازیکنان باید وارد مارپیچی شوند که در صورت اشتباه رفتن مسیر و گم شدن، به اولین ورودی مارپیچ منتقل می‌شوند. در این بخش بازیکنان باید به واسطه علائمی که به‌صورت نمادهایی از گل‌ها و برگ‌ها است مسیر اصلی را شناسایی کنند و خود را به باس بعدی برسانند. لازم به ذکر است که در این مسیر موجودات مختلفی وجود دارند که با مکانیک‌های منحصربه‌فرد خود مانع پیشروی بازیکنان می‌شوند و باید نابود شوند.

دنیای وارکرفت

دومین باس Mistcaller نام دارد. این موجود که چیزی شبیه به یک پروانه است قابلیت‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن‌ها فراخوانی چندین Illusion است. در این بخش نیز مانند پیدا کردن مسیر مارپیچ‌ها باید به واسطه علائمی که روی سر هرکدام از شبح‌های احضار شده توسط Mistcaller وجود دارد، هدف اصلی را پیدا کرد. در این بین هر چند ثانیه یک روباه ظاهر می‌شود که به سمت یکی از بازیکنان حمله می‌کند و باید توسط بازیکنانی که هدفش نیستند از بین برود در غیر اینصورت بعد از برخورد روباه با هدفش تمامی بازیکنان کنترل کاراکتر خود را از دست می‌دهند و Damage قابل توجهی را متحمل می‌شوند. مورد دیگر اینکه Mistcaller چیزی شبیه به یک توپ را به سمت یکی از بازیکنان پرتاب می‌کند که در این زمان نباید کسی بین باس و بازیکن قرار گرفته باشد.

دنیای وارکرفت

درنهایت شما با موجودی به نام Tred'ova روبه‌رو می‌شوید که به‌عنوان سومین و آخرین باس دانژن Mists of Tirna Schite شناخته می‌شود. در این درگیری چندین اتفاق رخ می‌دهد که باید مدنظر داشته باشید. اولین مورد لینک شدن بازیکنان با یکدیگر است و برای ازبین‌بردن آن باید بازیکنان ۴۰ یارد از یکدیگر فاصله بگیرند. مورد بعدی پرتاب کردن اسید است که توسط باس رخ می‌دهد و بازیکنان نزدیک خود را هدف قرار می‌گیرد. و در آخر Tred'ova تخم‌هایی که در اطراف پلتفرم وجود دارد را می‌شکند و موجودات کوچکی را فراخوانی می‌کند که باید از بین بروند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده