// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

در Shadowlands می‌توانید کاراکترهای جدیدتان را در هر اکسپنشنی که می‌خواهید لول آپ کنید

بعد از انتشار اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft بازیکنان می‌توانند برای Level up کردن کاراکترهای خود هر بخشی از داستان دنیای وارکرفت را که دوست دارند، انتخاب کنند.

یکی از اتفاقات مهمی که قرار است هم‌زمان با انتشار نسخه Shadowlands بازی World of Warcraft رخ دهد، کم شدن مقدار Level بازی از ۱۲۰ به ۶۰ است. بازیکنان در این اکسپنشن کافی است خود را به سطح ۶۰ برسانند تا فعالیت‌هایی مانند Mythic Plus ،Raid و دیگر موارد مربوط‌به سطح اصلی را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که با انتشار نسخه Shadowlands کاراکترهای بازیکنان از Level 120 به Level 50 تغییر می‌کند و با خریدن و فعال کردن نسخه جدید بازی می‌توانید خود را به Level 60 برسانید.

اکسپنشنسطح‌بندی BFAسطح‌بندی Shadowlands
Vanilla۶۰۲۵
The Burning Crusade۷۰۲۷
Wrath of the Lich King۸۰۳۰
Cataclysm۸۵۳۲
Mists of Pandaria۹۰۳۵
Warlords of Draenor۱۰۰۴۰
Legion۱۱۰۴۵
Battle for Azeroth۱۲۰۵۰

نکته قابل‌توجه دیگری که در اکسپنشن Shadowlands معرفی شده است، قابلیت انتخاب اکسپنشن‌های قبلی برای Level up کردن کاراکترهای غیر اصلی (Alt) است. زمانی‌که بازیکنان جدید قصد بازی کردن نسخه Shadowlands را دارند، باید کاراکتر خود را بعد از رسیدن به سطح ۱۰ در اکسپنشن Battle for Azeroth به سطح ۵۰ برسانند و برای رسیدن به سطح ۶۰ وارد مناطق مربوط‌به اکسپنشن Shadowlands خواهند شد. ولی بعد از داشتن یک کاراکتر Level 60 شما می‌توانید برای کاراکترهای بعدی خود هر اکسپنشنی را که مدنظر دارید انتخاب کنید و از سطح ۱۰ تا ۵۰ را در مناطق مربوط‌به آن سپری کنید تا داستان‌های مربوط‌به هر بخش را تجربه کنید.

کرومی دنیای وارکرفت

زمانی‌که کاراکتر بازیکنان به Level 10 برسد، می‌توانند با پیدا کردن NPC مربوط‌به انتخاب اکسپنشن که با نام Chromie شناخته می‌شود، مسیر بعدی خود را انتخاب کنند. در صورتی که بازیکنان از مسیر انتخاب کرده خود رضایت نداشته باشند و به‌دنبال تغییر داستان بازی باشند، این امکان وجود دارد تا آن‌ها با مراجعه کردن به Chromie، اکسپنشن دیگری را برای Level up کردن انتخاب کنند. در حال حاضر تمامی نسخه‌های قبلی بازی به غیر از دو اکسپنشن Vanilla و Cataclysm داستان‌های جداگانه‌ای را دنبال می‌کنند و در صورتی که بازیکنان هر یک از اکسپنشن‌های قبلی را انتخاب کنند می‌توانند از سطح ۱۰ تا ۵۰ را در مناطق مربوط‌به آن سپری کنند.

هنوز زمان دقیق انتشار نسخه Shadowlands بازی World of Warcraft مشخص نشده است و در زمان پیش‌خرید کردن اکسپنشن بعدی، شرکت بلیزارد زمان احتمالی انتشار را اواخر سال ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) اعلام کرده‌ است.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده