// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

تیم‌های OG و FaZe اولین صعودکنندگان مسابقات Gamers Without Borders بازی CS:GO

روز گذشته اولین راند مسابقات ۲ میلیون دلاری Gamers Without Borders که به‌عنوان یک رویداد خیریه در بازی Counter Strike: Global Offensive معرفی شده است، پیگیری شد.

مسابقات Gamers Without Borders قرار است با هدفی خیرخواهانه و به‌عنوان یکی از با ارزش‌ترین مسابقات بازی Counter Strike: Global Offensive طی سه روز پیگیری شود که مسئول برگزاری آن فدراسیون ورزش‌های الکترونیک کشور عربستان است. این رویداد از روز گذشته با حضور هشت تیم مطرح دنیای حرفه‌ای بازی کانتر استرایک کار خود را شروع کرده است. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند پخش‌های زنده رویداد را که به‌صورت هم‌زمان به هفت زبان عربی،‌ چینی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و پرتغالی روی پلتفرم توییچ پخش می‌شود را دنبال کنند.

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری رویداد به‌صورت حضوری، این مسابقات به‌صورت آنلاین و با حضور شش تیم اروپایی و دو تیم از قاره آمریکا پیگیری می‌شود. در بخش اروپا تیم‌ها باید در یک بخش حذفی با یکدیگر روبه‌رو شوند که در دو مرحله اول بازی‌ها با فرمت best-of-three پیگیری می‌شود و فینال مسابقات با فرمت best-of-five برگزار خواهد شد. در بخش تیم‌های قاره آمریکا نیز دو تیم 100 Thieves و Team Liquid باید در سه نقشه Cache ،Cobblestone و Tuscan با یکدیگر روبه‌رو شوند که برنده این بخش نیز با کسب دو پیروزی از مجموع سه بازی مشخص خواهد شد.

تیم G2

روز گذشته در اولین بازی مربوط‌به این رویداد دو تیم FaZe Clan و G2 Esports با یکدیگر روبه‌رو شدند که در دو نقشه Inferno و Train پیگیری شد و تیم FaZe توانست با کسب نتایج ۱۳:۷ و ۱۳:۳ حریف خود را در هم کوبد و راهی مرحله بعدی شود. بازیکنان FaZe باید در مرحله دوم با تیم Natus Vincere که به اختصار با نام Na'Vi شناخته می‌شود، روبه‌رو شوند. این بازی قرار است ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت تهران پیگیری شود که علاقه‌مندان به دیدن این بازی می‌توانند ازطریق کانال gwbps در توییچ، از دیدن بازی لذت ببرند.

دومین بازی روز گذشته مربوط‌به دو تیم OG و Fnatic بود. بازی که در دو نقشه Mirage و Train پیگیری شد و تیم OG توانست با کسب نتیجه ۱۳:۷ در هر دو نقشه، حریف خود را کنار بزند و راهی مرحله دوم مسابقات Gamers Without Borders شود. تیم OG باید در مرحله دوم با تیم mousesports روبه‌رو شود که این بازی نیز امروز ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران پیگیری می‌شود.

کریمز بازیکن تیم فنتیک

لازم به ذکر است که بعد از حذف دو تیم G2 Esports و Fnatic از مرحله اصلی مسابقات، هر دو تیم جایزه ۱۰۰ هزار دلاری خود را که به واسطه قرار گرفتن در جایگاه مشترک پنجم-ششم بخش اروپا به‌دست آوردند، در اختیار صندوق کودکان ملل متحد که بیشتر با نام اختصاری یونیسف شناخته می‌شود قرار دادند. مجموع جوایز مسابقات Gamers Without Borders در دو بخش اروپا و آمریکا ۲ میلیون دلار است که تمامی جایزه این رویداد قرار است در اختیار کودکان نیازمندان قرار گیرد.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده