// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

جایگزین Xyp9x در تیم Astralis مشخص شد

تیم Astralis جایگزین آندراس هوجلد معروف به Xyp9x را معرفی کرد و قرار است این بازیکن برای مدت کوتاهی تیم را همراهی کند.

چندی پیش خبر جدایی Xyp9x از فهرست اصلی بازیکنان تیم Astralis با تایید خبرگزاری‌های رسمی بازی Counter Strike: Global Offensive همراه شد که همین موضوع طرفداران بازی و تیم استرالیس را با ناراحتی همراه کرد. در این بین نام‌های مختلفی را شاهد بودیم که به‌عنوان جایگزین بازیکن اصلی تیم مطرح شد. این در حالی است که تیم Astralis در مسابقات DreamHack Masters Spring حضور دارد و با کسب دو پیروزی و یک باخت توانسته است به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کند و باید اولین بازی مرحله پلی‌آف خود را در روز بیستم خرداد پیگیری کند.

طی اعلامیه‌ای که توسط سازمان Astralis منتشر شده است، Xyp9x قرار است برای مدتی از تیم جدا شود که دلیل اصلی آن استرس ناشی از حضور در مسابقات حرفه‌ای است. به همین دلیل این سازمان قصد دارد Snappi را برای مدت کوتاهی که تا پایان ماه میلادی ژوئن اعلام شده است، به‌عنوان بازیکن مهمان در فهرست بازیکنانش قرار دهد. بعد از اتمام این بازه زمانی، es3tag بازیکن تیم Heroic به‌عنوان بازیکن اصلی به فهرست بازیکنان تیم Astralis اضافه می‌شود. 

بازیکنان جدید تیم استرالیس

قرار است Snappi که از ماه می بازیکن ذخیره تیم Heroic بوده است، اولین حضور رسمی خود در تیم Astralis را در مسابقات BLAST Premier Spring Europe Showdown تجربه کند. این رویداد از روز دوشنبه شروع می‌شود و دانمارکی‌ها باید کار خود را در گروه A پیگیری کنند که با تیم‌هایی چون ENCE ،Vitality ،sAw و NiP هم‌گروه هستند. علاقه‌مندان به دیدن این رویداد می‌توانند با مراجعه به کانال blastpremier در توییچ از دیدن رقابت‌ها لذت ببرند.

باتوجه‌به تغییرات اعمال شده در فهرست اصلی بازیکنان تیم Astralis که با جدایی dev1ce و Xyp9x همراه شده است، فهرست بازیکنان فعال تیم شامل dupreeh ،device ،Snappi ،Magisk و JUGi می‌شود. در این بین zonic نیز همانند گذشته به‌عنوان مربی این تیم را همراهی خواهد کرد و رهبری تیم در داخل بازی بر عهده Magisk خواهد بود.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده