نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Castle Clash؛ نبرد قلعه‌‌‌ها

استودیوی IGG.COM مدت‌ها پیش با ساخت بازی موبایل Castle Clash توانست دل میلیون‌ها بازیکن را در سر تا سر جهان به دست آورد؛ با معرفی بازی اندروید و آیفون Castle Clash همراه زومجی باشید.

امروزه شاهد عرضه‌ی بازی‌های استراتژیک زیادی هستیم که به‌صورت کلی از چند بازی محبوب مانند Clash of Kings یا Clash of Clans الهام می‌گیرند و گاهی از هیچ ایده‌ی جدیدی هم استفاده نمی‌کنند. اما سازندگان بازی Castle Clash با اضافه کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید به این فرمول تکراری، موفق شدند که نظر خیلی از بازیکنان را به خود جلب کنند.

به‌لطف پشتیبانی خوب استودیوی IGG.COM بازی موبایل Castle Clash بعد از گذشت بیش از پنج سال همچنان میلیون‌ها طرفدار دارد که ساعت‌ها از وقت خود را صرف این بازی جذاب می‌کنند. همچنین استودیوی IGG.COM با ساخت بازی‌های خوبی مانند Lords Mobile و Wild Brawlers موفق شده است که آثاری مناسب در انواع مدل‌های استراتژیک نیز خلق کند.

بازی Castle Clash

بازی Castle Clash دارای بیش از ۸۰ قهرمان متفاوت است

شما در بازی اندروید و آ‍‌یفون Castle Clash با گیم پلی پیچیده‌ای مواجه نخواهید بود و بعد از مدت کوتاهی کاملا با مکانیزم‌های بازی وقف پیدا خواهید کرد. همچنین شما بعد از آغاز بازی، وارد یک دوره‌ی آموزشی کوتاه برای آشنا شدن با مکانیزم‌های بازی نیز خواهید شد. بازی دو منابع اصلی دارد که شامل مانا و سکه است که می‌توان این منابع را تولید کرد یا با حمله به سایر قلعه‌ها، آن‌ها را به دست آورد.

یکی از ویژگی‌های بازی موبایل Castle Clash داشتن بیش از ۸۰ نوع قهرمان متفاوت است که درکنار انواع کاراکتر‌ها و نیرو‌های دیگر، تجربه‌‌ای ارزشمند برای مخاطبان خود رقم می‌زند. علاوه‌بر این نبرد‌های بازی طوری طراحی شده است که نوع پیاده‌سازی و انتخاب نیرو‌ها توسط بازیکن، تعیین کنند‌ه‌ی سرنوشت جنگ باشد.

بازی Castle Clash

بازی اندروید و آیفون Castle Clash یک رویداد جذاب را نیز شامل می‌شود. در این رویداد یک نقشه‌ی متفاوت وجود دارد که از سه لاین تشکیل شده است و بازیکن‌ها بعد از قرار دادن قهرمانان خود در این لاین‌ها وارد مبارزه با یکدیگر می‌شوند.

همچنین بازی برای ایجاد تعامل ییشتر بین بازیکن‌ها، قابلیت تشکیل اتحاد را نیز افزوده است تا این فضای رقابتی به میان اتحاد‌ها هم کشیده شود. بازی دارای گرافیگ و موسیقی دوست‌داشتنی است که می‌تواند به خوبی مخاطب خود را در این زمینه راضی نگه‌دارد.

بازی Castle Clash مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که به‌شدت در روند پیشرفت بازیکن تاثیر گذار است. علاوه‌بر این، بازی هم‌اکنون مشکل جدی در اتصال به سرور‌‌ها نداشته، اما ممکن است برای اتصال به سرور‌ها گاهی مجبور به تغییر آی پی شوید. بازی اندروید و آیفون Castle Clash یک اثر شناخته شده با میلیون‌ها کاربر از سرار جهان است که با ارائه‌ی ویژگی‌ها و کاراکتر‌های جذاب و دوست‌داشتنی می‌تواند برای دوستداران این سبک، یک بازی اعتیادآور نیز محسوب شود؛ همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آ‍‌پارات

دانلود بازی Castle Clash

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده