// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

حالت آنلاین بازی Star Wars Battlefront اصلی به استیم بازگشت

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی اصلی و قدیمی Star Wars Battlefront منتشر شده که حالت آنلاین آن را مجددا در اختیار کاربران استیم قرار داده است.

قبل از اینکه الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به‌صورت کامل لایسنس بازی‌های جنگ ستارگان را خریداری کند، شاهد بازی‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای با محوریت Star Wars بودیم. دو نسخه قدیمی Star Wars Battlefront تجربه‌ی بسیار خوبی را در میان بازی‌های چندنفره در اختیار کاربران قرار می‌دادند. همچنین بازی Star Wars: The Force Unleashed را هم می‌توان یک بازی هک اند اسلش سرگرم کننده دانست. بااین‌حال الکترونیک آرتز در این سال‌های اخیر نتوانسته است آنطور که باید و شاید جذابیت این مجموعه را به‌نمایش بگذارد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت جدیدی برای نسخه قدیمی و اصلی Star Wars Battlefront در دسترس قرار گرفته است. در جریان به‌روزرسانی منتشر شده،‌ کاربران استیم روی کامپیوتر می‌توانند مجددا به‌سراغ حالت چندنفره آن بروند و تجربه‌ی نوستالوژی را کسب کنند. Star Wars Battlefront در زمان عرضه خود یکی از بهترین بازی‌های چندنفره بود که متاسفانه نسخه ریبوت آن توسط الکترونیک آرتز نتوانست همانند نسخه قدیمی و اصلی بازی خودنمایی کند.

همچنین نسخه قدیمی Star Wars Battlefront که در سال ۲۰۰۴ عرضه شده بود، هم‌اکنون در فروشگاه استیم تخفیف خورده است و با قیمت ۴.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده