نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

جو پانتولیانو بازیگر فیلم The Matrix در اثر تصادف آسیب دید

بازیگر The Sopranos مجبور است مدتی را به‌خاطر آسیب‌دیدگی ناشی از تصادف در منزل بماند.

علاقمندان فیلم ماتریکس (The Matrix) حتماً شخصیت «سایفر» را در این اثر ماندگار واچوفسکی‌ها به‌یاد دارند؛ شخصیتی که جو پانتولیانو نقش او را ایفا می‌کرد و به‌تازگی مطلع شدیم که این بازیگر در اثر تصادف آسیب دیده است.

نانسی شپرد، همسر پانتولیانو در گفتگو با TMZ از این گفته که روز جمعه و زمانی‌که پانتولیانو همراه با اعضای خانواده در حال پیاده‌روی بوده‌اند، ناگهان پورشه‌ای در خیابان با ماشین دیگری تصادف می‌کند و سپس به‌سمت این بازیگر می‌آید و با برخورد به او باعث می‌شود پانتولیانو به هوا بلند شده و روی حصاری چوبی فرود بیاید. این حادثه باعث شد زخمی بالای سر او ایجاد شده و پا و شانه‌ی چپ او هم آسیب ببیند و بعد از رسیدن نیروهای امداد، او را به بیمارستانی در ایالت کنتیکت منتقل کرده و تحت سی‌تی‌اسکن قرار داده‌اند.

پانتولیانو بعد از مرخصی از بیمارستان، این روزها در منزل به‌سر می‌برد و هرچند سر او آسیب دیده و ضربه‌ی سختی هم به قفسه‌ی سینه‌ی او وارد شده، ولی اوضاع او رو به بهبود است. بری مک‌فرسون، مدیربرنامه‌های پانتولیانو در این ارتباط گفته است:

او در حال حاضر مراحل بهبودی خود را در منزل پشت‌سر می‌گذارد. بخیه‌هایی روی سر او قرار گرفته و به‌خاطر صدمات وارده به سر و قفسه‌ی سینه هم به‌طور دائم چک می‌شود. جو از تمام افرادی که جویای حال او هستند تشکر می‌کند.

یکی از نزدیکان پانتولیانو هم در صفحه‌ی اینستاگرام این بازیگر پستی به‌همراه عکس او قرار داده و نوشته است:

جویی در حال استراحت در خانه است. صدمه‌ی شدیدی به سر و قفسه‌ی سینه‌ی او وارد شده و برای چند روز تا زمانی‌که اوضاعش بهتر شود نمی‌تواند در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کند. بابت امید و انرژی مثبتی که به ما دادید، از همه‌ی شما ممنونیم و باز هم با پیام‌های دلگرم‌کننده‌ی خود به جویی کمک کنید. تمام این پیام‌ها را برایش می‌خوانیم تا به بهبود هرچه سریع‌تر او کمک کنیم.

جو پانتولیانو

جو پانتولیانو در کنار نقش‌آفرینی در فیلم ماتریکس، از بازیگران سریال سوپرانوز (The Sopranos) هم بود و به‌خاطر بازی تماشایی خود در این اثر خوش‌ساخت، توانست جایزه‌ی امی را به‌دست آورد. او در مجموعه فیلم‌های پسران بد (Bad Boys) هم حضور داشته و نقش کاپیتان کانرد هاوارد را در آن‌ها بازی کرده است، از جمله سومین فیلم یعنی پسران بد تا ابد (Bad Boys for Life) که اوایل سال ۲۰۲۰ اکران شد. این بازیگر ۶۸ ساله که اولین حضور پررنگ خود را در فیلم The Idolmaker محصول ۱۹۸۰ تجربه کرده بود، تا امروز در ده‌ها فیلم و سریال حضور داشته که از میان آن‌ها می‌توان به یادگاری (Memento) دومین فیلم سینمایی کریستوفر نولان هم اشاره کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده