// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Legends of Runeterra؛ یک کارت بازی جذاب

در بازی Legends of Runeterra با کارت‌های قهرمان بازی League of Legends با دیگر بازیکن‌ها در سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید. همچنین این عنوان با ویژگی‌های خوبی که دارد می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

اگر از طرفداران بازی‌های کارتی باشید قطعا می‌دانید برخی از آن بسیار خوش ساخت و جذاب هستند. این دسته آثار معمولا از یک مجموعه دیگر برگرفته شده و در قالب یک بازی کارتی طراحی شده است. در این بازی‌ها شما چند کارت را با به‌صورت اتفاقی در اختیار دارید و باید با حریف خود به رقابت بپردازید نکته اصلی این دسته آثار ایجاد یک استراتژی مناسب و به موقع اقدام انجام دادن هدف خود است، درواقع باید دید درستی به تک،تک کارت داشت و بدانیم در چه زمانی از کدام کارت استفاده کنیم که این مورد نیاز به تجربه چندین باره این بازی‌ها دارد. در این معرفی به سراغ بازی کارتی Legends of Runeterra می‌رویم که ویژگی‌های جذاب خود می‌تواند شما را سرگرم خود کند. با معرفی کامل بازی همراه ما باشید.

Legends of Runeterra

هر یک از کارت‌ها قدرت و ویژگی خاص خود را دارند و باید به درستی از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید

در بازی اندروید و آیفون Legends of Runeterra شما با کارت‌ها و المان‌هایی که در اختیار دارید باید بر حریفان خود غلبه کرده و دیوار دفاعی آن‌ها را نابود کنید. بازی در اصل نسخه کارتی بازی League of Legends ساخته همین استودیو است و اگر آن را تجربه کرده باشید قطعا می‌توانید با ویژگی‌های کارت‌ها ارتباط برقرار کنید. در ابتدای بازی، چندین دست را برای آموزش و یادگیری مکانیزیم‌های آن باید انجام دهید. در اول هر دست بازی تعدادی کارت را در مقابل شما می‌گذارد و باید یکی از آن‌ها را حذف کنید و با سایر آن‌ها بازی را شروع کنید، البته بعد از حذف هر کارت، کارتی به‌صورت اتفاقی جایگزین آن می‌شود. هر یک از کارت‌ها قدرت و ویژگی خاص خود را دارند و باید به درستی از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. هدف شما در هر دست بازی همان‌طور که اشاره شد نابودی دیوار حریف است اینکار نیز با چیدن درست کارت‌‌ها و همینطور داشت المان حمله است که به‌صورت نوبتی در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. زمانی‌که حریف کارت‌های خود را به‌صورت حمله در آورد، شما می‌توانید کارت‌‌هایی برای دفاع بچینید. البته می‌توانید اینکار را در در صورتی که هدف خاصی در سر داشته باشید، انجام ندهید که کمی غیر منطقی است! هریک از این کارت‌ها ۲ شماره دارند که یکی از آن‌‌ها مقدار نیرو و دیگری مقدار سلامتی را نشان می‌دهد. به غیر کارت‌ها برخی نیروهایی را به‌دست می‌آورید که بسته‌ به ویژگی آن می‌توانید در بازی استفاده کنید. به‌طورکلی این بازی ویژگی‌های خوب یک اثر کارتی را در خود دارد و می‌توان از آن لذت برد.

گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و پس از چند مسابقه به آن مسلط می‌شوید. شما در بازی چند کارت در سمت چپ در اختیار دارید و زمانی‌که نوبت شما باشد با کشیدن کارت مورد نظر در وسط صفحه به حالت آماده باش قرار می‌گیرد. پس از چیدن کارت‌ها می‌توان تصمیم به حمله گرفته یا منصرف شد و نوبت حمله را به رقیب واگذار کرد. در صورتی که رقیب قصد حمله را داشت و کارت‌‌های خودش را چید، شما می‌توانید از کارت‌های خود برای دفاع استفاده کنید و اینکار نیز باید به‌گونه‌ای باشد که کمترین ضربه را ببینید. در سمت چپ صفحه مقدار سلامتی شما و رقیب درج شده و زمانی‌که به صفر برسد، بازی تمام شده است، ولی یک ویژگی خوبی که دارد این است زمانی‌که سلامتی شما خیلی کمتر از رقیب باشد، دلیل باخت حتمی شما نیست و با یک استراتژی مناسب می‌توانید بر حریف غلبه کنید. البته که اینکار به آسانی نیست و نیاز به یک تجربه مناسب دارد.

Legends of Runeterra

بازی‌های کارتی به‌خاطر نوع آن معمولا محیط ثابتی را دارند و تیم سازنده باید به‌گونه‌ای آن را طراحی کند که گیمر احساس یکنواختی و خستگی نکند. تیم طراحی گرافیک بازی به خوبی توانسته اینکار را انجام دهد و با طراحی زیبا و دقیق گیمر را جذب خودش کند. همچنین موسیقی بازی جو خوبی را در حین مسابقه می‌دهد و از طرفی صداگذاری برخی شخصیت‌های بازی نیز به‌گونه‌ای حس رقابت را بیشتر می‌کند. استودیوی riotgames به خوبی توانسته است از ویژگی‌ها و المان‌های بازی League of Legends استفاده کند و طرفداران این بازی را به سمت خود جذب کند. اگر شما از طرفداران بازی League of Legends باشید قطعا می‌توانید با ساخته جدید آن‌ها ارتباط برقرار کنید، اثری که با المان‌های مختلف خود می‌تواند حسابی شما را سرگرم خودش کند.

بازی Legends of Runeterra هم‌اکنون برای اندروید، آیفون و همینطور پی‌سی منتشر شده است و می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دریافت و تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Legends of Runeterra

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت روز گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت ایفون را در این بخش مشاهده کنید.

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده