نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تصویری از دارک ‌ساید در فیلم Zack Snyder's Justice League منتشر شد

زک اسنایدر به‌تازگی تصویری رنگی از فرمانروای سیاره‌ی شیطانی آپوکالیپس در نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League منتشر کرد.

بدون شک اطلاعیه‌ی انتشار نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت) از شبکه‌ی HBO Max باعث هیجان طرفداران بسیاری شد و یقیناً بسیاری از ما بی‌صبرانه منتظر تماشای دارک ‌ساید، یکی از قدرتمندترین و بدکارترین کاراکترهای شرور دی ‌سی کامیکس در این فیلم ابرقهرمانی هستیم. زک اسنایدر اخیراً تایید کرد که در نسخه‌ی «اسنایدر کات» فیلم Justice League شاهد فرمانروای ظالم سیاره‌ی شیطانی آپوکالیپس نیز خواهیم بود و حالا تصویری از دارک‌ساید منتشر کرده است که پیش‌تر با نام Uxas در سیاره‌ی خود زندگی می‌کرد. این یک تصویر تازه نیست، اما یک نسخه‌ی کاملاً رنگی از تصویری است که پیش‌تر شاهد انتشارش بودیم و شما می‌توانید در ادامه به تماشای آن بپردازید.

Justice League / لیگ عدالت

هرگز قرار نبود که دارک‌ساید نقش بزرگی در فیلم «لیگ عدالت» داشته باشد، اما بااین‌حال در صحنه‌های ابتدایی و انتهایی آن حضور پیدا می‌کرد تا در دنباله‌ی این اثر به‌عنوان کاراکتر شرور اصلی ظاهر شود. زمانی‌که جاس ویدون سکان هدایت فیلم Justice League را در دست گرفت، همه‌ی برنامه‌ها تغییر کرد و فرمانروای مطلق آپوکالیپس کاملاً از نسخه‌ی نهایی فیلم حذف شد و این یکی از بخش‌هایی بود که باعث درخواست طرفداران مبنی‌بر انتشار نسخه‌ی «اسنایدر کات» شد. با اینکه به‌خاطر عملکرد نه‌چندان مطلوب فیلم «لیگ عدالت» هرگز شاهد دنباله‌ی آن نبودیم، اما شاید پس از انتشار نسخه‌ی Snyder Cut همه چیز تغییر کند و ماجراهای دارک‌ساید با ساخت دنباله‌ی آن ادامه یابد.

ری پورتر، بازیگر سریال Justified (توجیه‌شده) و فیلم Argo (آرگو) اخیراً با انتشار توییتی اعلام کرد که بازیگر نقش دارک‌ساید در نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League است، اما استپن‌ولف یا گرگ بیابان همچنان کاراکتر شرور اصلی فیلم «لیگ عدالت» خواهد بود. شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس در نظر دارد تا برای تکمیل نسخه‌ی «اسنایدر کات» چیزی حدود ۳۰ میلیون دلار هزینه کند و آن را به‌شکل انحصاری از این سرویس استریم در دسترس قرار دهد. فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری توانست ۶۵۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این فیلم که بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، ری فیشر، ازرا میلر، ایمی آدامز، جرمی آیرونز، جی. کی. سیمونز و کیران هایندز را در گروه بازیگرانش داشت، نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده