// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۳

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles مشخص شد

زمان عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles بالاخره با انتشار تریلری مشخص شد.

مجموعه Final Fantasy یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین اثر ساخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید. انتشار بازی Final Fantasy Crystal Chronicles برای اولین‌بار در طی رویداد TGS 2018 اعلام شد و قرار بود در ابتدای سال جاری عرضه شود. سپس در طی نمایشگاه E3 2019 استودیوی اسکوئر انیکس، ناشر این مجموعه، به‌صورت رسمی خبر عرضه نسخه بازسازی شده و ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles را منتشر کرد اما چند ماه بعد این استودیو اعلام کرد که طرفداران برای تجربه این بازی باید زمان بیشتری را منتظر بمانند.

بازی Final Fantasy Crystal Chronicles ابتدا در سال ۲۰۰۳ برای کنسول GameCube منتشر شد و توانست به یکی از محبوب‌ترین اسپین آف‌های این سری تبدیل شود. بازیکنان می‌توانستند به‌لطف گیم پلی کوواپ این بازی، در یک ماجراجویی سبک نقش آفرینی شرکت کنند و دشمنان خود را از بین ببرند. اگر از طرفداران این بازی باشید خوب است بدانید که شما می‌توانید باری دیگر نسخه‌ی ریمستر این بازی را در تابستان تجربه کنید.

Square Enix رسماً اعلام کرده است که نسخه‌ی ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۷ اوت) برای پلی ‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، اندروید و آیفون‌ منتشر خواهد شد. این شرکت همچنین علاوه‌بر انتشار تاریخ عرضه‌ی این بازی، چند کلیپ جدید از گیم پلی و ویژگی‌های جدید برجسته این نسخه به اشتراک گذاشت. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را از طریق یوتیوب تماشا کنید.

همان‌طور که در پست وبلاگ پلی‌استیشن توسط اسکوئر انیکس شرح داده شده است، نسخه‌ی ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles گرافیک و صدای ارتقا یافته‌ای خواهد داشت تا کیفیت بازی به سطح دوران HD برسد. علاوه‌بر این، نسخه ریمستر این بازی برای بسیاری از شخصیت‌های آن صداپیشه‌های جدیدی در نظر گرفته است تا به دنیای Crystal Chronicles دوباره احساس تازه‌ای ببخشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید این بازی اضافه شدن بخش مولتی پلیر آنلاین، ویژگی کراس پلی آنلاین که به بازیکنان امکان می‌دهد از هر پلتفرم به همدیگر بپیوندند و چندین سیاه چاله تازه اضافه شده و تعدادی ویژگی‌های دیگر را می‌توان نام برد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده