// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

سازنده Mafia 2: Definitive Edition مشغول رفع مشکلات بازی است

استودیو D3T Limited، سازنده بازی Mafia 2: Definitive Edition، به بازخوردهای کاربران توجه کرده است و در حال رفع ایرادات متعدد بازی است.

اگرچه انتشار نسخه Definitive Edition برای دو بازی Mafia 2 و Mafia 3 خالی از ایراد نبوده است، اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سازنده آن‌ها تمرکز خود را روی رفع ایرادات بازی گذاشته است. به‌طور خاص‌تر اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید بگوییم که اخیرا با انتشار بازی Mafia 2: Definitive Edition، ایرادهای متعددی از جمله افت نرخ فریم، باگ‌های مختلف و ایرادهای فنی زیادی در آن دیده شد. حالا استودیوی سازنده آن یعنی D3T Limited در توییتر خود گفته است که از این موارد آگاه است و به بازخوردهای کاربران توجه خواهد کرد.

آن‌ها در این توییت ضمن تشکر از کاربران برای ارسال بازخوردهای خود، گفته‌اند که در کنار شرکت 2K مشغول کار کردن روی این ایرادات هستند و قصد دارند به‌واسطه انتشار به‌روزرسانی‌ها آن‌ها را رفع کنند. باتوجه به حجم بالای ایراداتی که از سوی کاربران گزارش داده شده است، انتظار می‌رود زودتر از آن‌چه که باید، منتظر انتشار یک آپدیت برای بازی باشیم.

تقریبا همین مشکلات برای بازی Mafia 3: Definitive Edition هم وجود دارند و این استودیو به همراه 2K روی آن‌ها نیز کار می‌کند. نسخه Definitive Edition برای دو نسخه اول از مجموعه مافیا برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و قرار است در تاریخ ۲۸ ماه آگوست (۷ شهریور ماه) هم شاهد انتشار نسخه بازسازی شده بازی Mafia 1 برای همین پلتفرم‌ها باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده