// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

فروش مجموعه The Witcher از ۵۰ میلیون نسخه عبور کرد

حساب کاربری توییتر ویچر با انتشار یک تصویر اعلام کرده است که فروش مجموعه The Witcher از مرز ۵۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

اولین نسخه از مجموعه The Witcher در سال ۲۰۰۷ روانه بازار شد و بر کسی پوشیده نیست که در طول این ۱۳ سال، مجموعه ویچر توانسته است موفقیت بسیاری را کسب کند. بااین‌حال دراین‌میان نسخه سوم بخش اعظمی از موفقیت سری The Witcher را به خود اختصاص داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ویچر با انتشار یک تصویر اعلام کرده است که فروش کلی این مجموعه از مرز ۵۰ میلیون نسخه عبور کرده است. در حالت کلی، شاید این آمار در مقایسه با مجموعه‌های دیگر رقم زیادی نباشد، اما در زمان عرضه بازی The Witcher، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) یک استودیو کاملا ناشناخته بود و به مرور زمان به‌واسطه‌ی نسخه دوم و سوم توانست اسم و رسمی را برای خود کسب کند.

ازاین‌رو این میزان فروش برای یک استودیو لهستانی مثل سی‌دی پراجکت رد، عملکرد بسیار خوبی به‌حساب می‌آید. بااین‌حال،‌ از میان ۵۰ میلیون نسخه، بیش از ۲۸ میلیون نسخه مربوط ‌به بازی The Witcher 3: Wild Hunt می‌شود. در ابتدای سال جاری میلادی بود که اعلام شد فروش این بازی از مرز ۲۸ میلیون نسخه عبور کرده است که بخش اعظم آن به‌خاطر پخش شدن سریال ویچر و همچنین عرضه‌ی بازی روی نینتندو سوییچ بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

The Witcher


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده