// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فصل جدید بازی Fortnite باری دیگر تاخیر خورد

اپیک اعلام کرد که فصل سوم از چپتر دوم بازی فورتنایت یک هفته‌ی دیگر تأخیر خورده است.

براساس برنامه‌ریزی قبلی اپیک گیمز، قرار بود فصل سه از چپتر دوم بازی فورتنایت در تاریخ ۱۵ خرداد منتشر شود اما به‌نظر می‌رسد تاریخ انتشار این فصل یک هفته‌ی دیگر نیز تأخیر خورده و در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۱ ژوئن) در دسترس قرار خواهد گرفت.

این تأخیر همچنین روی رویداد داستانی آینده بازی، که شمارش معکوس آن درون بازی شروع شده بود، تأثیر خواهد گذاشت. این رویداد با نام The Device، اکنون یک هفته دیرتر از برنامه‌ریزی قبلی در تاریخ ۱۷ خرداد (۶ ژوئن) ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران اتفاق خواهد افتاد. در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که فصل سوم از چپتر دوم بازی فورتنایت، که قرار بود گیم پلی زیر آب را معرفی کند، در انتهای اپریل منتشر شود اما باتوجه‌به شرایط دورکاری شرکت‌ها و شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا، اپیک گیمز در آوریل اعلام کرد که زمان بیشتری برای انتشار این فصل نیاز دارد. 

امروز اولین‌بار است که ما یک توضیح رسمی در مورد رویداد داستانی آینده بازی شنیده‌ایم. The Device احتمالاً به دستگاه روز رستاخیز که در حال حاضر توسط رئیس آژانس جاسوسی Midas در حال ساخته شدن است، اشاره دارد. شایعات اشاره می‌کنند که این دستگاه برای متوقف کردن طوفان‌های Fortnite یک بار برای همیشه ساخته شده است. اگر این شایعات درست باشد، معادلات همه چیز بهم ریخته می‌شود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده