نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

پخش زنده مراسم اختتامیه رویداد ویگما؛ جمعه، ساعت ۱۶:۳۰ (تمام شد)

همانطور که اعلام شده بود، مراسم اختتامیه رویداد ویگما یا جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی به صورت آنلاین و رایگان پخش خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما در آستانه سپری کردن اولین دوره خود است. جشنواره‌ای که با همکاری منتقدان و نویسندگان حوزه بازی‌های ویدیویی در ایران تدارک دیده شده است. این جشنواره قرار بود در ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ با حضور علاقه‌مندان در قالبی گسترده برگزار شود، این اتفاق اما به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ نداد. در همان زمان اعلام شد که ویگما در فروردین ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد که این اتفاق نیز به دلیل قبلی میسر نشد. در نهایت، اعلام شد که جشنواره منتقدان بازی یا ویگما در ۹ خرداد ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

اولین دوره جشنواره ویگما یا منتقدان بازی‌های ویدیویی شامل ۹ سخنرانی آنلاین خواهد بود. شما می‌توانید جزییات دقیق تمام سخنرانی‌های اولین دوره ویگما را در این لینک مطالعه کنید. توضیح آنکه این سخنرانی‌ها تنها برای دارندگان بلیط ۳۵ هزارتومانیِ ویگما قابل مشاهده خواهند بود. مراسم اختتامیه ویگما از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه، ۹ خرداد آغاز خواهد شد و مشاهده آن برای همه رایگان خواهد بود. در مراسم اختتامیه با اجرای آرش عیاری، برنده‌های اولین دوره جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی معرفی خواهند شد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی ویگما در آپارات، به سخنرانی‌های آنلاین رویداد دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید پخش زنده مراسم اختتامیه رویداد ویگما را در روز جمعه، ۹ خرداد، راس ساعت ۱۶:۳۰ در همین صفحه و صفحه ویگما در آپارات تماشا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده