نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

تاریخ شروع فصل چهارم CoD: Modern Warfare و Warzone اعلام شد؛ تأیید بازگشت کاپیتان پرایس

تریلر جدید اینفینیتی وارد از بازی‌های Call Of Duty: Modern Warfare و Warzone، ضمن اعلام تاریخ انتشار محتوای فصل چهارم، بازگشت کاپیتان پرایس به‌عنوان یکی از اپراتورهای بازی را تأیید می‌کند.

شایعات مربوط‌به قسمت جدید مجموعه Call of Duty در سال جدید از همین الان شروع به پخش شدن در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی کرده و اخبار داغی از جدیدترین دنباله این مجموعه محبوب به گوش می‌رسد؛ اما این موضوع به هیچ عنوان به معنای به فراموشی سپردن نسخه‌ی سال گذشته این بازی نخواهد بود. درواقع، فصل جدید رقابت‌های چند نفره Call of Duty در آستانه آغاز به کار بوده و اتفاقاً یکی از چهره‌های جدید این بازی برای طرفداران قدیمی این سری کاملاً آشنا خواهد بود.

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیوی جدید اینفینیتی وارد (Infinity Ward) از محتوای فصل چهارم Call Of Duty: Modern Warfare و بازی بتل رویال Warzone مشاهده می‌کنید، فصل چهارم رقابت‌های مولتی‌پلیر این بازی، از ماه آینده شروع خواهد شد. همان‌طور که چند روز پیش و با انتشار تیزر این فصل پیش‌بینی شده بود، در این مرحله، شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های شناخته شده و محبوب این مجموعه یعنی کاپیتان پرایس خواهیم بود. این کاراکتر را از هردو بازی اورجینال Modern Warfare و همچنین ریبوت تحسین شده‌ی این مجموعه در سال گذشته به یاد داریم. مثل همیشه، جزئیات بتل پس و محتوای جدید این فصل در آینده اعلام خواهد شد.

Call Of Duty: Modern Warfare/Warzone

Call of Duty: Modern Warfare و Warzone هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی قابل دریافت است. محتوای Season 4 نیز در تاریخ سوم ژوئن (۱۴ خرداد ۹۹) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در سایر اخبار مرتبط با این مجموعه شنیدیم که بازی Call of Duty: WW2 نیز ماه آینده جزء پیشنهاد‌ها سرویس پلی ‌استیشن پلاس خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی اینفینیتی وارد که در مصاحبه‌ی اخیر توسعه‌دهندگان نیز به آن اشاره شد، قرار است تا مدت‌ها از Call of Duty Warzone پشتیبانی شود. لذا گفته می‌شود که این بازی در سایر قسمت‌های بعدی مجموعه‌ی Call of Duty در آینده نیز نقش خواهد داشت. ظاهراً قسمت جدید این مجموعه نیز در سایر استودیوهای اکتیویژن در دست ساخت قرار دارد که براساس شایعاتی که اخیراً در خصوص این بازی منتشر شده، احتمالاً نام آن Call of Duty: Black Ops Cold War خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده