// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

خروج Xyp9x از لیست بازیکنان اصلی تیم کانتر استرایک Astralis

تیم Astralis کمتر از دو هفته فرصت دارد تا جایگزین آندراس هوجلد معروف به Xyp9x را مشخص کند.

شایعات مربوط به خروج آندراس هوجلد معروف به Xyp9x  از لیست اصلی بازیکنان تیم Astralis با تایید خبرگزاری‌های رسمی بازی Counter Strike: Global Offensive همراه شد. تیم Astralis به عنوان یکی از تیم‌های پرافتخار مسابقات بین‌المللی بازی کانتر استرایک شناخته می‌شود که قهرمانی در چندین رویداد Major را در کارنامه خود ثبت کرده است. این تیم اخیرا با تغییرات قابل توجهی در لیست بازیکنان خود روبه‌رو شده است که می‌تواند منجر به ضعیف شدن تیم و در نهایت از دست دادن رتبه اول رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO شود.

اواسط ماه می بود که gla1ve، دیگر بازیکن اصلی تیم Astralis، برای مقابله با استرس ناشی از حضور در مسابقات حرفه‌ای، تیم را برای مدت سه ماه ترک کرد. همین موضوع باعث شد تا JUGi که به عنوان بازیکن ذخیره (ششم) این تیم را همراهی می‌کرد به لیست اصلی بازیکنان اضافه شود. در ادامه شاهد شایعاتی در مورد جدا شدن Xyp9x از تیم Astralis بودیم که با توجه به خبرهای منتشر شده در خبرگزاری‌های رسمی ورزش الکترونیک این موضوع تایید شده است. هنوز زمان و دلیل اصلی این جدایی مشخص نیست و طبق گفته افراد نزدیک به کمپانی Astralis این جدایی حداقل تا بعد از مسابقات DreamHack ادامه خواهد یافت. با توجه به اینکه تیم Astralis بازیکن ذخیره هفتم ندارد در تمرینات اخیر تیم zonic که به عنوان مربی اصلی شناخته می‌شود، این تیم را همراهی کرده است.

تیم استرالیس

تا به این لحظه منابع متعددی از گزینه‌های پیش روی تیم Astralis برای پر کردن جای خالی Xyp9x نام برده‌اند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Lekr0 بازیکن تیم Ninjas in Pyjamas و es3tag بازیکن تیم Heroic اشاره کرد. در این بین به گفته یکی از منابع محلی، به نظر می‌رسد که تیم Astralis در مورد ALEX، بازیکن ۲۴ ساله تیم Vitality هم پرس‌و‌جو کرده است.

در حال حاضر تیم Astralis در مسابقات DreamHack Masters Spring با کسب دو پیروزی و یک باخت توانسته است به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کند. این تیم در مرحله حذفی در بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) قرار دارد و اولین بازی آن‌ها قرار است بیستم خرداد پیگیری شود که به بازیکنان تیم فرصتی دو هفته‌ای را برای آماده شدن می‌دهد. تا به این لحظه dupreeh، device، Magisk و JUGi به عنوان بازیکنان فعال تیم معرفی شده‌اند و zonic قرار است در کنار مربی‌گری به عنوان بازیکن پنجم این تیم را همراهی کند. لازم به ذکر است که رهبری تیم در داخل بازی به عهده Magisk خواهد بود.


منبع dbltap 1pv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده