// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Danganronpa: Trigger Happy Havoc تا K2 Story

این هفته از بازی جذاب و نقش آفرینی Blade of God: Vargr Souls گرفته تا دو بازی Detective Undead و JetPack Shiba را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های هفته اول خرداد ماه، شاهد عرضه بازی‌های جذابی هستیم. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نقش آفرینی شرقی هستید، بازی آیفون و اندروید Takashi Ninja Warrior می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های داستان محور، می‌توانند بازی آیفون KungFu King: Martialist را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر‌به بازی‌های هفته اول خرداد ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Alien Shooter 2 – Reloaded

Alien Shooter 2 – Reloaded

Alien Shooter 2 یک بازی اکشن تیراندازی با المان‌های نقش‌آفرینی است که وسعت بزرگ‌تری نسبت‌به نسخه پیشین خود دارد. کاربران قدیمی این مجموعه که Alien Shooter 2 را روی پی سی تجربه کرده بودند، هم‌اکنون می‌توانند آن را روی iOS هم تجربه کنند.

دانلود بازی Alien Shooter 2

Alter:  Between Two Worlds

Alter:  Between Two Worlds

Alter: Between Two Worlds روایت‌گر داستان آنا است که وارد یک معبد صحرایی مرموز می‌شود. بازیکن باید به آنا در ماجراجویی جدیدش کمک کند تا بتواند روح آنا را از غم و اندوه‌های مختلفی نجات دهد.

دانلود بازی Alter: Between Two Worlds

Blade of God: Vargr Souls

Blade of God: Vargr Souls

در بازی Blade of God: Vargr Souls بازیکن هدایت کی‌آس را برعهده می‌گیرد که گروه خونی و قدرت‌های مرموزی دارد. برای اینکه بتوانید خانواده خود را در بازی نجات دهید، باید تصمیم‌های مختلفی را در طول بازی اتخاذ کنید. همچنین جهان بازی به‌گونه‌ای است که سازنده از افسانه‌های نورس برای سرگرم کردن مخاطب استفاده کرده است.

دانلود بازی Blade of God: Vargr Souls

BrawlGO

BrawlGO

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی آنلاین هستید، بازی BrawlGO انتخاب مناسبی برای شما است. در اینجا بازیکن می‌توانند درکنار ۱۱ نفر دیگر وارد یک رقابت هیجان‌انگیز شود. تیم سازنده برای تنوع بخشیدن به بازی خود از ۳۰ اسکین متفاوت برای کاراکترها و سلاح‌های بازی استفاده کرده است.

دانلود بازی BrawlGO

Clock Smith – Brain Workout

Clock Smith – Brain Workout

Clock Smith – Brain Workout یک بازی فکری است که تنها یک هدف دارد و آن هم، تقویت ذهن و حافظه شما است. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که باید در طول تجربه خود موارد مختلفی را حفظ و از آن‌ها در موقعیت مناسب استفاده کنید.

دانلود بازی Clock Smith – Brain Workout

Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Danganronpa: Trigger Happy Havoc

به مناسب ۱۰ سالگی مجموعه Danganronpa، تیم سازنده بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc را در اختیار کاربران قرار داده است. ساختار انیمه‌ای و رمان محور بازی به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌تواند هواداران بازی‌های شرقی را سرگرم کند.

دانلود بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Detective Undead

Detective Undead

در جریان بازی Detective Undead بازیکن در نقش راجر وود قرار می‌گیرد که به‌لطف پدرخوانده خود به‌نظر می‌رسد دارای قدرت‌های خاصی است. در اینجا بازیکن باید به‌واسطه‌ی کاراکتر اصلی، واقعیت نامیراها را کشف کند.

دانلود بازی Detective Undead

Don’t Kill the Knight

Don’t Kill the Knight

در بازی Don’t Kill the Knight، شاهد شاه و دلقک دربار هستیم که در محیط خارج از قصر خود به‌سر می‌برند؛ جایی‌که پر از موانع قرون وسطایی است و باید تلاش کنید تا موانع را به سلامت پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Don’t Kill the Knight

Gold Wagon

Gold Wagon

Gold Wagon را می‌توان یک بازی آرکید سرگرم کننده دانست؛ جایی‌که بازیکنان باید با دقت کامل ریل‌ها را به‌گونه‌ای جابه‌جا کنند که شکسته نشوند. همچنین جعبه‌هایی هم در محیط قرار داده شده که از آن‌ها می‌توانید آیتم‌های مختلفی را کسب کنید.

دانلود بازی Gold Wagon

Gush: A Daily Challenge

Gush: A Daily Challenge

دسته‌ای از بازی‌های موبایل هستند که صرفا برای گذراندن وقت طراحی شده‌اند. Gush: A Daily Challenge یکی از این دسته بازی‌ها است که به‌خوبی به کاربر اجازه می‌دهد در اوقات فراغت خود، سرگرم شود.

دانلود بازی Gush: A Daily Challenge

Hero Cantare with Webtoon

Hero Cantare with Webtoon

Hero Cantare with Webtoon را می‌توان یک بازی مبارزه‌ای دانست که تیم سازنده در جریان آن از وب کمیک‌های مختلفی نظیر Tower of God، Hardcore Leveling Warrior و God of High School استفاده کرده است.

دانلود بازی Hero Cantare with Webtoon

JetPack Shiba

JetPack Shiba

JetPack Shiba یک بازی دو و نیم بعدی است که در جریان آن بازیکن هدایت شیبا اینو را برعهده می‌گیرد. بازیکن در این ماجراجویی وظیفه دارد ازطریق مواردی مثل پریدن، دوبار و سه‌بار پرش و استفاده از جت پک، جهان ناشناخته بازی را کشف کند.

دانلود بازی JetPack Shiba

Jinks

Jinks

در میان بازی‌های هفته اول خرداد ماه، اگر به‌دنبال یک بازی اعتیادآور هستید که ساده‌ترین مکانیسم‌های گیم‌پلی را داشته باشد، Jinks تجربه‌ی بسیار خوبی برای شما به‌حساب می‌آید. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که تنها با یک انگشت می‌توانید از بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Jinks

K2 Story

K2 Story

K2 Story یک بازی شبیه‌ساز از ورزش کوهنوردی است. دراینجا بازیکنان باید خود را به چالش بکشند و از خطرناک‌ترین کوه‌های جهان بالا بروند. وجود مواردی مثل سلامت، سرما و وزش باد سبب شده تا کاربر برای مدام در حالت اندیشیدن تدابیر مختلفی برای آن‌ها باشد.

دانلود بازی K2 Story

KungFu King: Martialist

KungFu King: Martialist

KungFu King: Martialist یک نقش‌آفرینی داستان محور است که بازیکن را در نقش یک کنگفوکار ماهر قرار می‌دهد. در ادامه، با انجام مأموریت‌های مختلف باید داستان بازی را پیش ببرید و خود را در کنگ‌فو بیش‌ازپیش قوی‌تر کنید.

دانلود بازی KungFu King: Martialist

MasterChef: Dream Plate

MasterChef: Dream Plate

علاقه‌مندان به بازی‌های آشپزی، در جریان MasterChef: Dream Plate می‌توانند هنرآشپزی خود را به‌تصویر بکشند. ازاین‌رو در جریان هر سفارش بازیکن می‌توانند تزئیین بشقاب را به‌گونه اینجام دهد که زیبایی غذا دوچندان شود و امتیاز بیشتری را کسب کند.

دانلود بازی MasterChef: Dream Plate

Meridian 157: Chapter 2

Meridian 157: Chapter 2

Meridian 157: Chapter 2 دویمن قسمت از یک بازی اشاره و کلیک با معماهای تعاملی به نام Meridian 157 است. تیم سازنده اعلام کرده که قصد دارد داستان آن را به‌واسطه‌ی چپترهای متعددی روایت کند و دومین چپتر، با اتمسفری ترسناک در اختیار کاربران قرار داده شده است.

دانلود بازی Meridian 157: Chapter 2

Rocat Jumpurr

Rocat Jumpurr

Rocat Jumpurr یک بازی سیاه‌چاله محور است که در جریان آن بازیکنان در نقش یک گربه مبارز قرار می‌گیرند که علاقه خاصی به منفجر کردن موارد مختلف دارد. تیم سازنده برای ارائه یک تجربه متفاوت، از المان‌های بازی‌های روگ‌لایک هم استفاده کرده است.

دانلود بازی Rocat Jumpurr

Super Fowlst 2

Super Fowlst 2

در بازی Super Fowlst 2، دشمنان عادی بازی حد و اندازه معمولی دارند و باس‌ها، بزرگ‌تر از نسخه پیشین شده‌اند، اما همچنان این شما هستید که در نقش مرغ کوچک داستان پتانسیل نابودی آن‌ها را دارید.

دانلود بازی Super Fowlst 2

Swipp!

Swipp!

در بازی Swipp! مکعب‌هایی در هر محیط قرار داده شده‌اند که بازیکنان باید آن‌ها را به سمت جعبه‌ها هدایت کنند. در ابتدا این کار ساده‌ به‌نظر می‌رسد، اما رفته رفته ساختار چالشی را به خود می‌گیرد.

دانلود بازی Swipp!

Takashi Ninja Warrior

Takashi Ninja Warrior

در بازی Takashi Ninja Warrior، بازیکن در نقش یک نینجای قهرمان قرار می‌گیرد که در ژاپن باستان، قصد دارد دشمنان و هیولاهای سر راه خود را از بین ببرد. وجود المان‌های هک اند اسلش درکنار المان‌های نقش‌آفرینی سبب شده تا Takashi Ninja Warrior به یک بازی متفاوت تبدیل شود.

دانلود بازی Takashi Ninja Warrior

Wacky Sack Go!

در جریان بازی Wacky Sack Go! بازیکن هدایت سگ خوشحالی را برعهده می‌گیرد که باید در یک مسابقه مخصوص، با سایر شرکت کننده‌ها به‌رقابت بپردازد. ساختار محیط به‌گونه‌ای که موانع مختلفی را سر راه خود مشاهده می‌کنید و باید مراقب آن‌ها باشید.

دانلود بازی Wacky Sack Go!

The Wild Darkness

The Wild Darkness

در دل یک جنگ در جهانی مرموز، جادوگر داستان از جادوی ویژه‌ای استفاده می‌کنند و پس از برخورد ساعقه به زمین، خود را در جنگل مرموز بازی پیدا می‌کنید. ازاین‌رو بازیکن در The Wild Darkness باید متوجه شود که به چه دلیل در این جهان احضار شده است.

دانلود بازی The Wild Darkness

Wilmot’s Warehouse

Wilmot’s Warehouse

در جریان بازی Wilmot’s Warehouse، شما در نقش کاراکتری به نام ویلموت قرار می‌گیرید. تنها وظیفه شما در بازی این است که با انجام کارها و فعالیت‌های مختلف، انبار را در بهترین شرایط ممکن قرار دهید.

دانلود بازی Wilmot’s Warehouse

1x1 - The Game

1x1 – The Game

در ظاهر، بازی 1x1 – The Game یک بازی یادگیری ریاضی ساده است، اما زمانی‌که سوالات ابتدایی را جواب دهید، متوجه می‌شوید که تیم سازنده چالش‌های خاص و منحصربه‌فردی را برای شما تدارک دیده است.

دانلود بازی 1x1 – The Game


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده