// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

جزئیات بیشتری درباره‌ی بازی The Ascent منتشر شد

بازی The Ascent، یکی از اولین آثار ایکس‌باکس سری ایکس، هیچ صفحه‌ی بارگذاری یا مراحل ساخته‌ شده‌ی تصادفی نخواهد داشت.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که در رویداد اخیر Inside Xbox مایکروسافت گیم‌پلی خاصی از بازی‌های معرفی شده ایکس ‌باکس سری ایکس نشان داده نشد و طرفداران بابت این رویداد نظرات مثبت و منفی پراکنده‌ای داشتند. یکی از بازی‌هایی که توانسته نظر بینندگان را جلب کند، بازی The Ascent از استودیو Neon Giant است که ترکیبی از سبک اکشن نقش آفرینی در دنیای سایبرپانک محسوب می‌شود. باتوجه‌به مقاله‌ی IGN First درباره‌ی پیش نمایش این بازی، جزئیات جدیدی در مورد بازی The Ascentمنتشر شده است.

از نظر تأثیرات گرافیکی، دود یکی از مواردی است که باید مراقب آن باشید. با روشی واقع گرایانه، شلیک هرگونه اسلحه اتاق‌ها را با دود پر می‌کند و این جلوه آن چنان صریح است که ممکن است پرتوهای نوری که از بین دود عبور می‌کنند را ببینید. همچنین مشخص شد که هیچ مرحله‌ای با سیستم Randomly Generated در بازی ایجاد نشده است؛ هرچند جایگاه‌های دشمن ممکن است به‌طور تصادفی تغییر کند.

به‌نظر می‌رسد که هنگام جا به جایی در دنیای بسیار بزرگ بازی هیچ صفحه‌ی بارگذاری وجود نخواهد داشت و امکان Fast-Tavel با استفاده از سیستم مترو نیز امکان‌پذیر است. بازی The Ascent را می‌توان به‌صورت تک نفره بازی کرد؛ اگرچه این بازی بیشتر به‌عنوان یک بازی چهار نفره کواپ معرفی می‌شود. به همین منظور، تمامی اعضای گروه در طی کات‌سین‌های بازی دیده می‌شوند که این نکته‌ی جالبی است.

 بازی The Ascent در انتهای سال جاری میلادی برای کامپیوتر،‌ ایکس ‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده