// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

سونی مشغول برنامه ریزی برای برگزاری رویداد رونمایی از بازی های پلی استیشن 5 در هفته آینده است

براساس صحبت‌های جف گراب، سردبیر ونچربیت و جیسون شرایر، نویسنده‌ی بلومبرگ هفته‌ی آینده و در روز سوم ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت سونی در یک رویداد دیجیتالی به پلی‌استیشن 5 می‌پردازد.

گزارش‌های ارائه‌شده از سوی منابع مختلف نشان می‌دهند که همان‌گونه که پیش‌تر جف گراب گفته بود، شرکت ژاپنی هفته‌ی بعد کنفرانسی کاملا متمرکز روی کنسول پلی ‌استیشن 5 را برگزار خواهد کرد؛ رویدادی که به وقت تهران یا در روز چهارشنبه، ۱۴ خرداد یا پنج‌شنبه، ۱۵ خرداد پخش می‌شود. جیسون شرایر می‌گوید در عین آن که هنوز امکان تغییر چندروزه‌ی این تاریخ وجود دارد، شکی نیست که پس از برگزاری این رویداد دیگر سونی طی هفته‌ها و ماه‌های بعد از آن مدام اخبار بیشتری را درباره‌ی سخت‌افزار جدید خود و بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری PS5 منتشر می‌کند. مثلا به احتمال زیاد در ماه آگست/اوت سال جاری میلادی یک قسمت جدید از برنامه State of Play تحویل گیمرها داده می‌شود که شامل نمایش نسبتا طولانی بازی‌هایی هنوز معرفی‌نشده و متعلق به نسل نُهُم است.

PS5

مطابق صحبت‌های یک منبع آگاه با جیسون شرایر، نویسنده‌ی بلومبرگ، به‌زودی اخبار زیادی در مورد پلی‌استیشن 5 و بازی‌های در حال ساخت برای آن منتشر خواهد شد؛ تا حد و اندازه‌ای که سونی اصلا نمی‌تواند همه‌ی آن‌ها را در یک کنفرانس دیجیتالی به طرفدارانش ارائه کند. البته پیش‌تر هم یکی از افراد مطلع از پشت صحنه‌های فعالیت‌های شرکت گفته بود که برند پلی ‌استیشن هنوز جزئیات افشانشده‌ی بسیار زیادی راجع به PS5 را از چشم همگان پنهان نگه داشته است.


منبع Bloomberg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده