// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی های رایگان ماه ژوئن ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

دو بازی Shantae and the Pirate’s Curse و Destroy All Humans جزو تازه‌ترین آثاری هستند که قرار است به‌واسطه سرویس ایکس باکس لایو گلد رایگان شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه ژوئن سرویس Xbox Live Gold را اعلام کرد. یکی از این آثار بازی Shantae and the Pirate’s Curse است که توسط استودیو WayForward ساخته شده است و یکی دیگر بازی Coffee Talk است که توسط استودیو Toge Productions ساخته شده است. این دو بازی برای کنسول ایکس باکس وان هستند. در بخش بازی‌های مربوط به کنسول ایکس باکس 360 بازی‌هایی مانند Destroy All Humans و SINE Mora دیده می‌شوند.

بازی Shantae and the Pirate’s Curse که قرار است در تاریخ یکم تا ۳۰ ماه ژوئن (۱۲ خرداد ماه تا ۱۰ تیر ماه) در دسترس قرار بگیرد، دارای ویژگی‌هایی مانند بهره‌مندی از المان‌های مترویدوانیا، جلوه‌های بصری زیبا و گیم‌پلی جذاب است که می‌تواند علاقه‌مندان این سبک را سرگرم کند؛ خصوصا این‌که نسخه جدید آن یعنی بازی Shantae and the Seven Sirens قرار است امروز برای کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. بازی Coffee Talk هم که در سبک داستان‌محور و ماجراجویی ساخته شده است، قرار است در تاریخ ۱۶ ماه ژوئن تا ۱۵ ماه جولای (۲۷ خرداد ماه تا ۲۵ تیر ماه) در دسترس قرار بگیرد.

نوبت به بازی Destroy All Humans می‌رسد که قرار است نسخه بازسازی شده آن در ماه جولای منتشر شود. نسخه ایکس‌باکس 360 این بازی در تاریخ یکم تا ۱۵ ماه ژوئن (۱۲ تا ۲۶ خرداد ماه) به سرویس ایکس باکس لایو گلد اضافه می‌شود. در نهایت بازی SINE MORA که برای علاقه‌مندان به سبک shoot ’em up مناسب است، قرار است در تاریخ ۱۶ تا ۳۰ ماه ژوئن (۲۷ خرداد ماه تا ۱۰ تیر ماه) به سرویس محبوب Xbox Live Gold اضافه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده