// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

ماد جدید Resident Evil 3 نمسیس را به شرک تبدیل می‌کند

در مادی که اخیرا برای بازی Resident Evil 3 منتشر شده، دشمن اصلی یعنی Nemesis با شرک جایگزین می‌شود.

به نظر می‌رسد که بعضی وقت‌ها، ترسناک‌ترین چیزها آن‌هایی باشند که خودمان ساخته‌ایم. مانند زمانی‌که به‌جای نمسیس در Resident Evil 3 یک غول دیگر را می‌بینیم؛ شرک! اگر نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 را بازی کرده باشید، احتمالاً با مادهای بی‌شماری که Mr. X را با دشمنانی دیگر که بعضاً بسیار ترسناک‌تر بودند، جایگزین می‌کردند، روبه‌رو شده‌اید. 

این اتفاق هم‌اکنون برای نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 نیز رخ داده است؛ البته این دشمنان به‌لطف نقش گسترده‌تر نمسیس به نسبت آقای ایکس که حریفی آرام‌تر بود، خطرناک‌تر هستند و می‌توانند آسیب‌هایی جدی به شما وارد کنند. نام مادی که راجع به آن صحبت کردیم، Shrek Over Nemesis است. متاسفانه این ماد فقط در مرحله‌ی اول بازی عمل می‌کند و شما نمی‌توانید نسخه‌ی تغییر یافته و آتش‌افکن‌دار غول سبز دوست داشتنی را ببینید!

همان‌طور که در ویدیو زیر می‌توانید مشاهده کنید، به نظر می‌رسد که نگه داشتن صدای اصلی نمسیس تصمیم درستی بوده باشد! می‌توانید این ماد را از سایت Nexus دانلود کنید. 

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین برای پلتفرم‌های پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر شد و موفق شد واکنش‌های مثبتی را از سوی هواداران به همراه داشته باشد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده