// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ انتشار بازی Drake Hollow مشخص شد

استودیوی The Molasses Flood تاریخ انتشار بازی Drake Hollow را تایید و اعلام کرده است.

سال گذشته استودیوی The Molasses Flood، سازنده‌ی بازی The Flame in the Flood که در سال ۲۰۱۶ در سبک Rogue-like منتشر شده بود، جدیدترین بازی خود با نام Drake Hollow را در طی مراسم X019 مایکروسافت معرفی کرد. این بازی که ترکیبی از شبیه‌ساز کشاورزی فانتزی، دفاع از زمین و ماجراجویی اکتشافی است در تاریخ ۲۷ تیر امسال (۱۷ جولای) برای کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بازیکنانی که به دنیای اسرارآمیز Hollow پا می‌گذارند وظیفه دارند که از ساکنان دوستانه و گیاهی آن‌جا که به Drakes معروف هستند، محافظت کنند. در درجه اول برای این کار لازم به ساخت ساختمانی است که بتواند تمامی نیازهای آن‌ها که شامل تهیه غذا و آب برای تأمین نیاز مثل تردمیل و سامانه انرژی خورشیدی برای تولید برق، توپ‌های یوگا و نمایش عروسکی برای سرگرمی و حتی نرده‌های برقی برای محافظت از خود می‌شود، را تامین کند.

Drake‌ها دائماً مورد تهدید Feral‌ها، موجوداتی کمتر صلح طلب که فراتر از مرزهای دهکده زندگی می‌کنند، قرار می‌گیرند. بازیکنان چه تصمیم داشته باشند به‌تنهایی با این چالش رو‌به‌رو شوند یا با دوستان خود هم تیمی شوند، باید Feralها را ازطریق مبارزه‌ی مستقیم‌ یعنی با استفاده از nail gun و راکت تنیس یا با ساخت دفاع‌های اتوماتیک عقب برانند.

سپس بازیکنان باید برای جمع آوری وسایل مورد نیاز برای گسترش دهکده‌های متحرک خود‌، به اکتشاف بیشتر در دنیا Hollow بپردازند و با جلو رفتن فصل‌ها در بین مناطق ایجاد شده به‌صورت پویا سفر کنند.

بازی Drake Hollow در تاریخ ۲۷ تیر برای ایکس‌باکس وان، فروشگاه ویندوز ۱۰، استیم و گیم پس عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این بازی که پیش از این منتشر شده بود را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده