نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

بسته‌ های الحاقی احتمالی بازی Minecraft Dungeons لو رفتند

بسته‌های الحاقی احتمالی بازی Minecraft Dungeons لو رفتند؛ بسته‌های Creeping Winter و Jungle Awakens به احتمال زیاد در آینده‌ی نزدیک برای این بازی عرضه خواهند شد.

بازی Minecraft Dungeons امروز عرضه شد و با اینکه هنوز در مراحل ابتدایی عرضه‌ی خود به سر می‌برد، اطلاعات بسته‌های الحاقی احتمالی آن که در آینده منتشر خواهند شد، لو رفت. یکی از کاربران سایت Reddit با نام zozozrobv2 عکس‌هایی از دو محیط‌ جدید این بازی و لوگو‌های احتمالی آن‌‌ها منتشر کرد.

دو بسته‌ی الحاقی احتمالی این بازی به نام‌های Creeping Winter و Jungle Awakens، که به احتمال زیاد شاهد عرضه‌ی آن‌ها برای این بازی خواهیم بود، شامل محیط‌ها، دشمنان، لوازم، غول‌‌های جدید خواهد بود؛ همچنین این بسته‌های الحاقی شامل مکان‌ها و اسراری است که باید به اکتشاف آن‌ها بپردازیم. این بسته‌های الحاقی هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و فقط اطلاعاتی هستند که در اینترنت درز کرده‌اند و باید صبرکنیم تا ببینیم استودیوی Mojang این اطلاعات را تایید می‌کند یا خیر.

mincraft dungeons

mincraft dungeons

minecraft dungeons

minecraft dungeons

minecraft dungeons

در صورت واقعی بودن این اطلاعات، احتمالا شاهد این محیط ها و فضای بازی خواهیم بود و با عرضه‌ی این بسته‌های الحاقی، نسخه‌های مخصوص این بازی برای علاقه‌مندان آن در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی امروز برای پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپبوترهای شخصی عرضه شد. در صورت انتشار اطلاعات جدیدی از این بسته‌های الحاقی، شما را در جریان‌ آن‌ها قرار خواهیم داد. نظر شما درباره‌ی این بازی جدید و این بسته‌های الحاقی احتمالی چیست ؟


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده