// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Beyond This Side؛ همسر گمشده!

در بازی Beyond This Side شما همراه‌با شخصیت اصلی سم همراه می‌شوید که باید همسر خود را که به‌طور ناگهانی ناپدید شده و هیچکس از او خبر ندارد پیدا کند.

مقاله‌های مرتبط:

همه روزه بازی‌های موبایل زیادی در سبک‌های مختلف برای اندروید و iOS منتشر می‌شوند که برخی از آن‌ها صرفا جهت سرگرم‌کردن مخاطب هستند و برخی دیگر نیز می‌خواهند روایتی تازه را تعریف کنند.

بازی‌های موبایل زیادی هستند که با ارائه یک داستان خوب و منحصربه‌فرد مخاطب را با خود همراه می‌کنند. به‌عنوان مثال بازی Florence با یک داستان جذاب تعاملی و همینطور احساسی، گیمر را تا آخرین لحظه همراهی می‌کند. در این معرفی به سراغ بازی Beyond This Side می‌رویم که با تکیه بر داستان پر رمز و راز سعی دارد تا بازیکنان را با خود همراه کند. با معرفی کامل بازی همراه ما در زومجی باشید.

Beyond This Side

بازی شامل دیالوگ‌های زیاد و متعدد است و شاید همه نتوانند با این موضوع کنار بیایند

در بازی اندروید و آیفون Beyond This Side شما در نقش یک مرد به نام Sam قرار می‌گیرید که به‌دنبال همسرش می‌گردد که به طرز عجیب و ناگهانی ناپدید شده است. شاید لازم باشد در ابتدا معرفی بگوییم که این بازی نیاز به حوصله زیادی دارد؛ زیرا که بازی شامل دیالگوگ‌های زیاد و متعدد است و شاید همه نتوانند با این موضوع کنار بیایند.

در ابتدای بازی با برخی موارد از جمله شیوه‌ی حرکت کاراکتر و انتخاب اجسام آشنا می‌شویم. در ادامه شما با پیرمردی روبه‌رو می‌شوید و از او سوالاتی را می‌پرسید و همینطور می‌توانید با گزینه‌های انتخابی گفتگو را پیش ببرید. طی مکالمه‌هایی اولیه‌ای که با کاراکترهای بازی انجام می‌دهید متوجه می‌شوید که پلیس شهر و سم هیچ سرنخی را از دلیل ناپدید شدن همسر سم پیدا نکرده‌اند. بازی صرفا به دیالوگ‌ها ختم نمی‌شود و شما باید با پیدا کردن و بررسی برخی آیتم‌ها سرنخ‌های جدیدی را جمع‌آوری کنید. درکنار Sam کاراکتر دیگر نیز وجود دارد که کنترل آن را  گاهی بر عهده می‌گیریم و باید از دید او بازی را ادامه بدهیم که به خاطر جلوگیری از اسپویل داستانی ماهیت آن را به خودتان می‌سپاریم.

در بازی سیستم انتخاب مکالمه نیز وجود دارد و می‌توانید با انتخاب مکالمه‌های آماده براساس آن با کاراکتر مقابل صحبت کنید

گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و بعد از مدتی کوتاه با تمام مکانیزم‌های ابتدایی این بازی آشنا می‌شوید. بازی دارای معما‌های مختلفی است، به عنوان مثال، در جایی از بازی برق منطقه‌ای مشکل دارد و شما باید ازطریق کنتور برق یک پازل را حل کنید؛ برای حل این معما باید چند قطعه را با جابه‌جا کنید و در یک ردیف قرار دهید تا مشکل برق منطقه حل شود.

در دیگر پازل‌های بازی چند کلمه در مقابل شما قرار می‌گیرید که با طبق یک اصول مشخص آن‌ها را به ترتیب به یکدیگر متصل کنید تا یک منطقه خاصی را ایجاد کنید. در بازی سیستم انتخاب مکالمه نیز وجود دارد و می‌توانید با انتخاب کلمه‌های آماده براساس آن با کاراکتر مقابل صحبت کنید. بعضی اوقات شخصیت‌ها برخی اشیاء را در خواست می‌کنند و شما باید به‌دنبال آیتم موردنظر بگردید. به‌عنوان مثال در جایی از بازی یک کامیون در مقابل‌تان قرار دارد و راننده سوییچ خود را گم کرده و شما باید به‌دنبال آن بگردید. به طورکلی سیستم گیم‌پلی بازی مناسب و سرگرم کننده است و مخاطب به‌راحتی جذب آن می‌شود.

Beyond This Side

بازی از نظر گرافیکی با طراحی یک تم جذاب کارتونی فضای خوبی را باتوجه‌به داستان پر رمز و رازی که دارد ایجاد کرده است؛ از کاراکترهای بازی گرفته تا محیط‌هایی که باید در آن به جست‌وجو و حل معما بپردازید همگی به خوبی طراحی شده‌اند. همچنین، موسیقی بازی نیز به خوبی انتخاب و ساخته شده است و به حس و حال بازی بسیار نزدیک است.

ساخته جدید استودیوی Crescent Moon Games که در کارنامه خود بازی موبایل Morphite را دارد، یک داستان گیرا و جذاب را برای گیمرها آماده کرده‌اند و اگر علاقه‌مند به بازی‌های داستان محور و پر از دیالوگ باشید قطعا از این بازی لذت زیادی را خواهید برد.

بازی فراتر از اینجا محصول استودیوی گلیم گیمز که در ابتدا برای پی‌سی عرضه شده بود به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و مثل همیشه می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Beyond This Side
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده