نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سازندگان Streets of Rage 4 مشغول توسعه سه پروژه جدید معرفی نشده هستند

توسعه‌دهندگان Streets of Rage 4 در جریان پرسش و پاسخ خود در ردیت اعلام کردند که مشغول ساخت سه پروژه معرفی نشده و مشابه این بازی هستند.

استودیوهای بازی‌سازی دوتمو (Dotemu)، گارد کراش (Guard Crush) و لیزاردکیوب (Lizardcube) توسعه‌دهندگان بازی جدید و تحسین شده‌ی Streets of Rage 4 هستند. در شرایطی که بسیاری تصور می‌کردند که این مجموعه دیگر شانسی برای حضور مجدد در کانون توجهات را ندارد، این بازی موفق شد جان دوباره‌ای را به پیکره مجموعه Streets of Rage بدمد.

سازندگان Streets of Rage 4، علاوه‌بر این بازی، به توسعه نسخه بازسازی شده (ریمستر) Wonder Boy III: The Dragon's Trap از شرکت سگا نیز پرداخته‌اند که اتفاقاً این بازی نیز از بدو انتشار، نظرات و بازخوردهای بسیار مثبت و تحسین آمیزی را دریافت کرده است.

اما در خلال جدیدترین برنامه پرسش و پاسخ ویژه وبسایت ردیت با عنوان «Ask Me Anything»، توسعه‌دهندگان Streets of Rage 4 به شماری از سؤالات بازیکنان و طرفداران این بازی پاسخ داده‌اند که براین اساس، آن‌ها هم‌اکنون مشغول توسعه سه پروژه جدید هستند.

Streets of Rage 4

یکی از کاربران ردیت در خصوص اینکه آیا Streets of Rage 4 یک پروژه تکی بوده یا اینکه برنامه‌های بیشتری برای ساخت بازی‌های این مجموعه در دستور کار آن‌ها قرار دارد، سؤال کرده که سیریل ایمبرت (Cyrille Imbert) از استودیوی دوتمو در پاسخ به آن اظهار داشته که آن‌ها هنوز این موضوع را مطرح نکرده‌اند اما برنامه‌هایی برای اضافه کردن محتوای جدید به بازی دارند.

اما از اینجا به بعد و با اعلام اینکه استودیوی دوتمو «هم‌اکنون مشغول ساخت سه پروژه مشابه و معرفی نشده است»، اظهارات ایمبرت جالب‌تر می‌شود. وی از طرفدران دعوت می‌کند تا منتظر انتشار اخبار تکمیلی در این خصوص باشند.

ایمبرت به جزء اعلام این موضوع، جزئیات بیشتری را در مورد آن مطرح نکرده و تنها به همین میزان بسنده می‌کند. بنابراین در حال حاضر مطمئن نیستیم که منظور او از این سه بازی، مجدداً بازسازی پروژه‌های مشابه Wonder Boy: The Dragon's Trap و Streets of Rage 4 در دیگر مجموعه بازی‌های بیت ام آپ بوده یا اینکه به یک بازی کاملاً جدید در این سبک اشاره دارد.

بازی Streets of Rage 4

با درنظرگرفتن کیفیت بالای آثار اخیر دوتمو، گارد کراش و لیزاردکیوب، این خبر می‌تواند برای طرافداران این سبک از بازی‌ها بسیار هیجان انگیز باشد. لذا در حال حاضر فعلاً باید منتظر انتشار جزئیات تکمیلی در خصوص این سه پروژه باشیم. در این فاصله، حتماً به نقد و بررسی زومجی از بازی Streets of Rage 4 نیز سری بزنید. این بازی موفق به کسب امتیار بسیار عالی ۹.۵ از ۱۰ شده که در قسمت‌هایی از این نقد می‌خوانیم:

Streets of Rage 4 یک تجربه کاملا کلاسیک از دوران نوستالژی سگا را به‌همراه دارد که در قالب گرافیک مدرن ساخته شده است. موسیقی هیجان‌انگیز یوزو کوشیرو، آهنگساز نسخه‌های اول شورش در شهر باعث شده که تجربه این بازی شیرین‌تر و جذاب‌تر شود. سیستم مبارزه‌ی همیشگی استریتس‌آف‌ریج با یک سری مکانیزم جدید حساب‌شده و به‌جا شما را در خیابان‌های آشفته بازی می‌برد تا این‌بار با حرکات مخرب و پرکاربرد به نبرد با دشمنان این دنیای خاطره‌انگیز بروید.


منبع gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده