نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

سعید آقاخانی از جنس شوخی های سریال نون.خ می گوید

سعید آقاخانی، کارگردان سریال نون.خ اخیرا درباره جنس شوخی‌های این سریال تلویزیونی صحبت‌هایی انجام داده است.

فصل دوم سریال «نون.خ» ساخته سعید آقاخانی مدتی پیش روی آنتن شبکه اول سیما رفت و به یکی از سریال‌های دیده‌شده‌ی تلویزیون تبدیل شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سعید آقاخانی، کارگردان سریال «نون.خ» اخیرا در مصاحبه‌ای درباره جنس شوخی‌های مورداستفاده در این سریال صحبت کرده است. آقاخانی می‌گوید آن‌ها در سریال «نون.خ» سعی کرده‌اند حدالامکان از شوخی‌های فضای مجازی استفاده نکنند. آقاخانی می‌گوید:

تمام تلاش ما این بود که کمدی یا شوخی‌هایی که در داستان و در دیالوگ کاراکترها مطرح می‌شود، همان چیزی نباشد که در فضای مجازی دیده‌ایم. نمی‌خواستیم همان شوخی‌هایی که در ارتباطات مردم در کوچه و خیابان رایج است را تبدیل به طنز سریال‌مان کنیم.

سعید آقاخانی اضافه کرد:

ما از شوخی‌های معمول پرهیز می‌کردیم و حتی تلاش‌مان این بود که از فضای مجازی در طرح شوخی و طنز تازه، جلوتر باشیم. فضای مجازی به نوبه خود شوخی‌های درجه یکی دارد و بامزه است، پس لزومی نداشت ما در سریال‌مان همان‌ها را تکرار کنیم و فکر می‌کنم در سریال «نون.خ» در این زمینه تا حدی موفق هم شدیم.

سریال نون. خ سعید آقاخانی

آقاخانی درباره انتخاب موضوع زلزله به‌عنوان یکی از موضوعات سریال گفت:

حواسمان بود چطور از کنار زلزله رد شویم تا هم قسمت غمبارش را نشان ندهیم و مردم اذیت نشوند و هم این قضیه را نمایش دهیم.

مهدی فرجی، تهیه کننده سریال «نون.خ» مدتی پیش اعلام کرده است که فصل سوم این سریال تلویزیونی در مرحله نگارش است. او گفته که فصل سوم «نون.خ» به سراغ گیاهان دارویی و معدن خواهد رفت. فصل دوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند ساخته شده بود. 

شما کاربران زومجی چه نظری درباره سریال «نون.خ» دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده