نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

اکران فیلم Godzilla vs Kong احتمالا تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است

طبق اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که برادران وارنر قرار است اکران فیلم Godzilla vs Kong را تا سال ۲۰۲۱ عقب بیندازد.

پس از فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)، فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse خواهد بود که درواقع ادامه بقا این دنیای سینمایی نیز به نبرد بین گودزیلا و کینگ کونگ بستگی دارد. همین موضوع باعث شده تا اکران فیلم Godzilla vs Kong تا تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) با تأخیر مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات احتمالی جدید در برنامه اکران فیلم‌های آینده برادران وارنر ممکن است باعث عقب افتادن دوباره اکران این فیلم شود.

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت متوجه شده که کتاب تصاویر فیلم Godzilla vs Kong که قرار بود در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۷ آذر) یعنی دقیقا سه روز قبل اکران این فیلم منتشر شود، تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. باتوجه‌به اطلاعات صفحه آمازون این کتاب، این کتاب که شامل تصاویری اولیه و رسمی از فیلم گودزیلا علیه کونگ خواهد بود، قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر شود که درواقع فیلم The Matrix 4 (ماتریکس 4) نیز قرار است در این تاریخ روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Godzilla vs Kong

اگرچه هنوز برادران وارنر تغییر جدیدی را در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد نکرده، اما عقب افتادن اکران قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) باتوجه‌به تعطیلی تولید آن به علت همه‌گیری ویروس کرونا خیلی هم اتفاق عجیب یا غیر قابل پیش‌بینی نیست و پیش از این اکران فیلم The Batman (بتمن) نیز به همین علت تا تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) عقب افتاده بود. اگرچه هنوز چیزی رسمی نیست، اما ممکن است برادران وارنر اکران یکی از فیلم‌های بزرگ تابستان خود را نیز تا پاییز امسال عقب بیندازد تا جای خالی فیلم Godzilla vs Kong را پر کند، اما در هر حال باید منتظر واکنش رسمی برادران وارنر باشیم و ببینیم که آیا این تغییرات داده خواهد شد یا این فیلم‌ها قرار است طبق برنامه اکران شوند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده