نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

دنباله پری دریایی کوچولو با نام Washed Up برای Peacock در دست ساخت است

شبکه Peacock از ساخت سریال Washed Up که درواقع دنباله داستان پری دریایی کوچولو است، خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس تلویزیونی براساس داستان The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) در دست ساخت است، اما نه چیزی که انتظارش را دارید. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سریالی براساس داستان پری دریایی کوچولو با نام Washed Up در دست ساخت است که اتفاقات آن چند سال پس از ازدواج پری دریایی با شاهزاده جریان دارد. گریس گلسمیر، تهیه‌کننده و نویسنده و جنی سیندر اورمان، خالق سریال Jane the Virgin، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند. این سریال قرار است برای شبکه Peacock تولید و منتشر شود. همچنین سریال Washed Up قرار نیست دنباله نسخه دیزنی داستان The Little Mermaid باشد که درواقع بیشتر با انیمیشن ساخت دیزنی آن شناخته می‌شود، اما این سریال قرار است با الهام گرفتن از داستانی به همین نام اثر هانس کریستین اندرسن، نویسنده دانمارکی تولید و منتشر شود.

علاوه‌بر این، گلسمیر و اورمان برای ساخت یک سریال کمدی سیاه با نام Here She Lies با شبکه HBO Max قرارداد همکاری امضا کرده‌اند و يائل گروبگلاس، بازیگر سریال Jane the Virgin قرار است در همکاری دوباره با این دو نفر نقش اصلی این سریال را بازی کند. اتفاقات سریال Washed Up حدود ۱۵ سال پس از ازدواج پری دریایی با شاهزاده جریان دارد که اکنون او به شخصی بدبخت، بی‌تحرک و با یک ازدواج بدون عشق تبدیل شده و به عبارتی یک آدم بی مصرف است. اما زمانی‌که پدرش به شکلی ناگهانی درگذشت، او به قضیه مشکوک می‌شود و حال یک ماجراجویی حماسی را شروع می‌کند تا نه‌تنها پادشاهی زیر دریا بلکه تمامی بشریت را نجات دهد. 

گروبگلاس که نقش محبوب پترا سولانو را در سریال Jane the Virgin بازی کرده بود، اکنون در سریال Here She Lies نقش یک دروغ‌گو را بر عهده دارد که با گذشته غم‌انگیزش در تلاش است تا خود را از چنگال دروغ گفتن آزاد کند، اما او نمی‌تواند دروغ گفتن خود را به پایان برساند و به آرامی عاشق کسی می‌شود که به همان اندازه آسیب دیده است. گلسمیر و سیندر اورمان به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در هر دو سریال جدید حضور خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده