// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

اطلاعات جدیدی از مهارت های کاپیتان آمریکا در بازی Marvel's Avengers منتشر شد

وینس ناپولی، طراح ارشد مبارزات Marvel's Avengers، به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از حرکات آکروباتیک و دویدن روی دیوار شخصیت کاپیتان آمریکا منتشر کرده است.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. در جریان بازی، کاربر هدایت قهرمان‌های مختلفی را برعهده می‌گیرد. موردی که کاربران دوست دارند دراین‌میان بیش‌ازپیش متوجه آن شوند، نوع عملکرد هر کاراکتر و مهارت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها در بازی است که باعث می‌شود با هر کاراکتر تجربه‌ای کاملا متفاوت را کسب کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وینس ناپولی، طراح ارشد مبارزات Marvel's Avengers، در ردیت اطلاعات جدیدی را ویژگی‌های کاپیتان آمریکا منتشر کرده و اطلاعاتی را از ویژگی‌های حرکتی او در خارج از میدان نبرد، منتشر کرده است. وینس ناپولی دراین‌باره می‌گوید:

ویژگی دویدن روی دیوار کاپیتان آمریکا فاصله مشخصی دارد، اما بازیکنان به‌واسطه‌ی انجام کارهایی مثل پرش به عقب و جلو، دوبار پرش، چرخش از روی میله و موارد مشابه، می‌توانند مدت زمان آن را گسترش دهند. یک پرش دوتایی با زمان‌بندی مناسب به‌خوبی می‌تواند باعث شود مجددا از دویدن روی دیوار استفاده کنید و نحوه انجام آن هم ساده است. مانورهای حرکتی او باعث می‌شود تا بتواند بیشتر از سایر کاراکترهای محیط، از محیط استفاده و فضای حرکتی بیشتری را تولید کند. 

همچنین مهارت‌های مبارزه‌ای او آکروباتیک طراحی شده است. زمانی‌که با او ضربات دشمنان را جاخالی می‌دهید، متوجه حرکات سرعتی و سریع او می‌شوید، اما سیستم مبارزه‌ای کاملا متفاوت است. ما می‌خواهیم کاری کنیم که مهارت آکروباتیک کاپیتان آمریکا، باعث شود او از نهایت قدرت خود در مبارزات استفاده کند.

برای مثال، کاپیتان آمریکا می‌تواند با دویدن و پرش چرخشی خود، سپرش را به سمت دشمنان پرتاب کند یا اینکه به‌واسطه‌ی یک ضربه لگد بدن خود را به سمت دشمن پرتاب کند و سریعا با ضربه سوئیپ (لگد از زیر) به دشمن خود برسد. صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم که چابکی و قدرت کاپیتان آمریکا، موردی است که شیوه مبارزه‌ای او را خاص جلوه می‌دهد. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که Marvel's Avengers چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول بازی Marvel's Avengers هم می‌توان‌به لباس Asgard's Wrath کاراکتر ثور اشاره کرد که درواقع لباس کلاسیک این کاراکتر دوست داشتنی است. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده