نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی جدید سازنده A Way Out احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

طبق واکنش یک خبرنگار در توییتر، جوزف فارس، کارگردان بازی A Way Out ممکن است به‌زودی از بازی جدیدش رونمایی کند.

ژوزف فارس یکی از بازی‌سازهایی است که توانسته در چند سال اخیر در صنعت بازی شهرت گسترده‌ای را برای خودش رقم بزند. این شهرت نه‌تنها با ساختن بازی‌های خوبی چون A Way Out و بازی Brothers: A Tale of Two Sons بلکه با اجراهای عجیب و غریب و حضورش در مراسم‌های بسیار بزرگ مربوط‌به بازی‌های ویدیویی به‌دست آمده است. پس از عرضه‌ی بازی A Way Out می‌دانیم که او و تیمش به‌سختی مشغول کار روی پروژه‌ی جدیدشان هستند اما اطلاعاتی درباره‌ی آن در دست نداریم. این بازی که قرار است بار دیگر توسط الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر شود، احتمالا قرار است به‌زودی به‌صورت رسمی رونمایی شود.

در رویداد The Game Awards سال ۲۰۱۷، جوزف فارس توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خودش و بازی‌اش جلب کند. او با حاضر شدن در این رویداد و شیوه‌ی برخورد بسیار عجیب و غریبش، با ادبیاتی بسیار سنگین به مراسم اسکار بد و بیراه گفت و این مسئله موجب خنده‌های طولانی و سرگرمی حاضران و تماشاگران شد. این رخداد بازتاب بسیار وسیعی پیدا کرد و افراد بسیاری از آن زمان جوزف فارس را با عبارتی که درباره‌ی اسکار به کار برد می‌شناسند.

جوزف فارس / Josef Fares

به‌تازگی خبرنگار وبسایت GamesBeat یعنی جف گراب، در پاسخ به توییتی درباره‌ی آن لحظه‌ی خاص از گیم اواردز ۲۰۱۷ نوشت: «آماده شوید که صحنه‌هایی مثل این را بیشتر ببینید». درحالی‌که این توییت می‌تواند معانی زیادی داشته باشد و ممکن است جف گراب اصلا قصد اشاره به بازی تازه‌ای را نداشته باشد، این احتمال نیز مطرح است که جوزف فارس بالاخره می‌خواهد از آنچه می‌سازد رونمایی کند. او مدت کمی پس از انتشار A Way Out خبر داد که با تیمش درحال کار روی پروژه‌ی جدید هستند و از آن موقع حدودا ۲ سال می‌گذرد. پس منطقی است که روند ساخت این بازی به جایی رسیده باشد که بتوان از آن رونمایی کرد.

از طرفی الکترونیک آرتز هم اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند مطابق سال‌های قبل، رویداد سالیانه‌ی خود یعنی EA Play را در ۱۱ ژوئیه (۲۲ خرداد) برگزار کنند؛ رویدادی که امسال به‌دلیل انتشار ویروس کرونا قرار است به‌صورت آنلاین برگزار شود. این رویداد می‌تواند فرصت طلایی‌ای برای فارس و تیمش باشد که بازی جدیدشان را معرفی کنند. در حال حاضر آنچه درباره‌ی این بازی می‌دانیم این است که به احتمال بسیار زیاد تاکید فراوانی روی المان‌های همکاری دونفره خواهد داشت؛ چیزی که فارس در بازی‌های قبلی‌اش هم در آن استفاده کرده بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم می‌توانیم اطلاعات تازه درباره‌ی آن چه موقع به دستمان می‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های ژوزف فارس چیست؟ آیا از بازی‌های قبلی او لذت برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده