// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

Paradise Lost برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 معرفی شد

شرکت All in! Games در تازه‌ترین اقدام خود با انتشار تریلری سینمایی، از بازی Paradise Lost رونمایی کرد که برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

با این‌که هنوز اطلاعات زیادی در مورد کنسول‌های نسل نهم در دسترس نیست، اما برخی از شرکت‌های سازنده و ناشر بازی کار خود را برای تولید محتوا در این نسل شروع کرده‌اند. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از این ناشران شرکت All in! Games است که با انتشار تریلری از Paradise Lost، رسما از آن رونمایی کرده است. این بازی که توسط استودیو PolyAmorous Games ساخته شده است قرار است برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه شود.

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی داستان محور و ماجراجویانه در دنیایی خیالی روایت می‌شود که جنگ جهانی دوم در آن تمام نشده است و نازی‌ها با استفاده از بمب اتم قصد تخریب دنیا و تبدیل آن به آخرالزمان را دارند. شما در نقش یک پسر ۱۲ ساله قرار می‌گیرید که در کشور لهستان قرار دارد و باید سر از کار نازی‌ها و رموز آن‌ها درآورد. در وب‌سایت سازنده بازی مواردی از جمله امکان انتخاب تصمیم‌های مختلف، داستانی گیرا و مواردی از این دست وعده داده شده است که شما با انتخاب هیچ مسیری به سمت شکست نخواهید رفت و هر انتخاب عواقب خود را دارد.

بازی Paradise Lost روی موتور گرافیکی آنریل 4 ساخته شده است و قرار است اواخر سال جاری میلادی منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده