نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

Atlus West در رویداد دیجیتالی New Game Plus Expo حضور خواهد داشت

رویداد آنلاین New Game Plus Expo در ماه ژوئن (تیرماه) میزبان شمار زیادی از ناشران بازی از جمله آتلوس وست خواهد بود.

New Game Plus Expo یک رویداد آنلاین و دیجیتالی است که برخی از جدیدترین بازی‌های توسعه‌دهندگان و ناشران مختلف صنعت گیم را ازطریق استریم زنده به نمایش خواهد گذاشت. جالب اینجا است که اتلوس وست (Atlus West) نیز در بین نام‌هایی که در این برنامه حضور دارند، دیده می‌شود.

مراسم مذکور، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۳ تیر ۹۹) رأس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران آغاز شده و ابتدا با برنامه‌ی پرسش و پاسخ شروع می‌شود. سپس از ساعت ۲۰:۳۰ سایر برنامه‌های از پیش تعیین شده اجرا خواهند شد. در متن معرفی این رویداد آنلاین نوشته شده:

به NEW GAME+ EXPO، رویداد آنلاین معرفی جدیدترین محصولات گروهی از برجسته‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت بازی از سرتاسر جهان خوش آمدید. این برنامه، محتوای متنوع و متعددی از ژانرهای مختلف را در بر گرفته و از بازی‌های اکشن تا معمایی و داستانی و چندین سبک دیگر را شامل خواهد شد. در این مراسم، با جدیدترین آثار ناشران و توسعه‌دهندگان مورد علاقه خود آشنایی کوتاهی خواهید داشت.

New Game Plus Expo

اما حضور Atlus West گمانه زنی‌ها در خصوص احتمال ارتباط این مراسم با نظرسنجی این شرکت در ماه مارس را قوت بخشیده است. در این نظرسنجی، از مخاطبان خواسته شده بود تا نظر خود را در خصوص انتشار Persona 5 Scramble در غرب با آن‌ها در میان بگذارند. این خبر می‌تواند برای طرفدارانی که همواره خواستار تجربه بازی Persona 5 Scramble در سایر کشورها بودند بسیار خوشایند باشد. در هر حال، فعلاً می‌توان امیدوار بود که هر خبری که در روز برگزاری مراسم اعلام می‌شود، ارزش منتظر ماندن را داشته باشد.

سگا، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت کنندگان این رویداد آنلاین نیز تاکنون اطلاعات واضحی از عملکرد Persona 5 Royal در بحث میزان فروش و موفقیت‌های مالی آن ارائه نکرده ولی می‌توان با بررسی گزارش‌های قبلی آن‌ها حدس‌هایی را مطرح کرد. این بازی، در اولین هفته فروش خود در کشور ژاپن موفق به فروش ۴۰۰ هزار نسخه‌ای شده بود. Royal بعد از آن‌ موفق شد به صدر چارت فروش کشورهای تایوان و کره جنوبی رسیده و در بازه‌ی یک هفته‌ای آغاز عملکرد خود در بازار انگلستان و آمریکا نیز در بالاترین رده‌ی جدول قرار بگیرد.

Persona 5 Scramble

آریانه ادوینکولا (Arianne Advincula) رئیس شرکت آتلوس وست نیز در مصاحبه‌ی کوتاهی که اوایل سال جاری میلادی با وبسایت Dualshockers داشت، در خصوص چالش‌های مواجه شده در هنگام کار روی پروژه‌ای که قبلاً در ژاپن عرضه شده و تغییراتی که در نسخه اورجینال P5 و Royal عرضه شده در بازار انگلستان ایجاد شده و چند موضوع دیگر توضیحاتی را مطرح کرده بود.

حتماً به مطلب نقد و بررسی بازی Persona 5 Royal در زومجی نیز سری بزنید. جدیدترین قسمت از این مجموعه محبوب، در نقد و بررسی زومجی نیز موفق به کسب نمره کامل ۱۰ شده است. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

Persona 5 Royal با وجود المان‌های داستانی جدید خود می‌تواند تقریبا ۱۲۰ ساعت شما را روی درجه سختی نرمال سرگرم کند. موسیقی‌های گوش‌نواز، Palaceهای چالش‌برانگیز و گیم‌پلی غنی با مکانیسم‌های کارآمد از ویژگی‌های مثبت پرسونا 5 رویال به‌حساب می‌آید. این در حالی است که شخصیت پردازی کاراکتر کاسومی یوشیزاوا را می‌توان بهترین شخصیت‌پردازی دانست که درکنار تغییرات کاراکتر آکچی، حسابی کاربران قدیمی را شگفت‌زده می‌کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده