نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری دنباله‌های فیلم آواتار به زودی از سر گرفته می شود

پس از دو ماه تعطیلی به علت همه‌گیری ویروس کرونا، از این هفته مراحل فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم Avatar از سر گرفته خواهد شد.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث توقف تولید و فیلم‌برداری تمامی پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی در سراسر جهان شده است، اما ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تولید برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها در نیوزیلند از سر گرفته شده و منابع نزدیک می‌گویند که به‌دنبال آن فیلم‌برداری و تولید دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) و سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) نیز ممکن است از سر گرفته شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت دنباله‌های فیلم آواتار به تولید مشخص شده است. جاون لانداو، تهیه‌کننده این مجموعه فیلم علمی تخیلی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که پس از دو ماه تعطیلی، به‌زودی و از این هفته، مراحل فیلم‌برداری این ۴ فیلم از سر گرفته خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه دنباله‌های فیلم Avatar

مراحل فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم Avatar از روز دوشنبه، ۲۵ می (۵ خرداد) که درواقع فردا است، رسما از سر گرفته خواهد شد تا سرانجام شاهد شروع تولید فیلم‌ها پس از حدود دو ماه تعطیلی باشیم و امید به از سرگیری مابقی پروژه‌ها افزایش پیدا کند. در تصویر منتشر شده توسط لانداو شاهد دو قایق پر سرعت به‌نام‌های پیکادور و ماتادور هستیم که قرار است از آن در فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم آواتار استفاده شود. همچنین قابل پیش‌بینی است که مراحل فیلم‌برداری سریال The Lord of the Rings نیز به‌دنبال از سرگیری تولید دنباله‌های فیلم Avatar، از سر گرفته شود، اما تا به این لحظه آمازون واکنش رسمی نداشته است.

با اینکه مراحل فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم آواتار متوقف شده بود، اما کار روی جلوه‌های ویژه و دیجیتالی فیلم که توسط شرکت وتا دیجیتال انجام می‌شود، طی این دو ماه ادامه پیدا کرده است. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌ها بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. فیلم Avatar 2 (آواتار 2) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 3 (آواتار 3) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲)، فیلم Avatar 4 (آواتار 4) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) و فیلم Avatar 5 (آواتار 5) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده