نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

تصاویر و جزئیات حالت Theater Mode ریمستر Xenoblade Chronicles منتشر شد

اکانت توییتر بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition تصاویر ابتدای بازی و جزئیات جدیدی از حالت «Theater Mode» آن را منتشر کرد.

در فاصله یک هفته تا انتشار بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition، اکانت توییتر رسمی و ژاپنی این بازی تصاویر جدیدی از صفحه‌ی آغازین آن را به همراه اطلاعات جدیدی از حالت‌های مختلف آن منتشر کرده است. در توییت اول، دو تصویر از صفحه‌ی ابتدایی بازی را می‌بینیم که به بازی اصلی و محتوایی که بعد از انتشار آن عرضه خواهد شد را مشاهده می‌کنیم که در عین سادگی بسیار زیبا به‌نظر می‌رسند.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

توییت بعدی این اکانت، از حالتی به‌نام «Theater Mode» در بازی رونمایی می‌کند که امکان تماشای مجدد کات‌سین‌ها در زمان دلخواه را برای کاربر فراهم می‌کند. شما حتی می‌توانید شرایط مختلفی از قبیل ساعت روز، تجهیزات کاراکترها، آب و هوا و غیره را برای نحوه نمایش این ویدیوها تعیین کنید. حالت Theater Mode ویژگی جدید و جالبی به‌نظر می‌رسد؛ به‌ویژه در شرایطی که شما می‌توانید در جزئیات کات‌سین‌ها نیز تغییر ایجاد کنید.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

اخیراً یک تریلر هفت دقیقه‌ای از این بازی نیز منتشر شده بود که «All About Xenoblade Chronicles: Definitive Edition» نام داشت. این ویدیو، یک دید کلی از داستان بازی، کاراکترها، مبارزات و محتوای جدید Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را در نسخه جدید آن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، چهره‌ها و جلوه‌های تصویری جدید و ارتقاء یافته‌ی زیادی در این تریلر قابل مشاهده است که گرافیک جدید و زیبای بازی را نشان می‌دهد.

تماشای تریلر All About Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در یوتیوب

براساس مصاحبه جدید مجله Famitsu با تتسویا تاکاهاشی (Tetsuya Takahashi)، محتوای بعد از انتشار این بازی، که با نام Future Connected شناخته می‌شود، به‌عنوان محتوای پایانی بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition حدود ۱۰ الی ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد. اکانت توییتر رسمی این بازی نیز جزئیات و اطلاعات بیشتری را در خصوص تغییرات مکانیزم بازی در مقایسه با نسخه قبلی منتشر کرده است.

از جمله تغییرات رابط کاربری بازی، می‌توان به کیفیت تغییرات شرایط زندگی اشاره کرد. به‌عنوان مثال، ویژگی جدید «Affinity Chart» که نوعی سیستم اختصاصی برای مراحل جانبی داستان بازی محسوب می‌شود، نه‌تنها نام کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) را به نمایش می‌گذارد، بلکه بازیکنان از حالا می‌توانند تبادلات و موقعیت مکانی آن‌ها را نیز مشاهده کنند. امکان تغییر در لباس کاراکترها نیز با استفاده از ویژگی Fashion Equipment فراهم شده که این موضوع به‌معنی توانایی تغییر در تجهیزات کاراکترها، بدون الزام در تغییر لباس آن‌ها خواهد بود.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

نینتندو اولین‌بار بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را در برنامه اختصاصی Direct که در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریورماه سال گذشته) پخش شد، برای پلتفرم سوییچ معرفی کرد. بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار در مورد زمان احتمالی انتشار این بازی، در یکی از برنامه‌های کوتاه Nintendo Mini Direct در ماه مارس، تاریخ دقیق ۲۹ ماه می (جمعه همین هفته) به‌عنوان زمان عرضه این بازی اعلام شد.

نسخه اورجینال بازی Xenoblade Chronicles در سال ۲۰۱۰ در کشور ژاپن و در سال ۲۰۱۲ برای سایر کشورها روی کنسول Wii منتشر شد. نسخه 3DS این بازی در سال ۲۰۱۵ در دسترس کاربران قرار گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده