نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی ANNO: Mutationem منتشر شد

استودیوی ThinkingStars، ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی سایبرپانکی ANNO: Mutationem در پلی‌استیشن 4 را منتشر کرده که محیط بازی را به تصویر می‌کشد.

در ویدیوی جدیدی که از گیم پلی بازی ANNO: Mutationem در پلی‌ استیشن 4 منتشر شده، کاراکتر Ann پروتاگونیست داستان بازی را می‌بینیم که در ساختمانی که ظاهراً آپارتمان شخصی وی است، گشت می‌زند. ضمن اینکه می‌توان نگاه دقیق و همه جانبه‌ای به زاویه دید دو و نیم بعدی و زیبای این بازی داشته و درکنار عمق بالای تصاویر محیط، سبک هنری پیکسلی طراحی تصاویر ANNO: Mutationem آن را مشاهده کنیم.

شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

 تماشای ویدیو در توییتر

اگر قبلاً با بازی ANNO: Mutationem آشنایی نداشتید باید گفت که این بازی اثر جدیدی از یک استودیوی چینی به نام ThinkingStars است که سال گذشته میلادی برای پلی‌استیشن 4 معرفش شد. ضمن اینکه بعد از این تاریخ و در تابستان سال گذشته نیز مجدداً تصاویری از سبک هنری و محیط بازی به نمایش درآمد. این بازی به‌عنوان بخشی از پروژه « China Hero Project » سونی توسعه داده شده است. Anno Mutationem از بازی‌های شدیداً جالب و مورد توجه ChinaJoy 2019 بود که به یک جهان آینده‌نگرانه با حال و هوای نئونی و سایبرپانک می‌رویم و در نقش یک دختر نینجا/سایبورگ قرار می‌گیریم.

ANNO: Mutationem

بازی به‌صورت دوبعدی گیمرها را با خود همراه خواهد کرد. نکته‌ی جالب درمورد نحوه‌ی نمایش صحنه‌ها و محیط‌های بازی این است که فقط قرار نیست یک نمای چپ به راست را ببینیم؛ بلکه محیط‌هایی مختلف و عمیق با سطح دسترسی‌های مختلفی تقدیم گیمرها می‌شود که تسلط سازندگان بازی روی ساخت اثری دوبعدی را نمایش می‌دهد. مبارزات ویژه و نفس‌گیر بازی در نگاه اول خیلی به بازی Katana Zero شباهت دارد که گرافیک پیکسلی بازی، موزیک‌ها، فضاسازی و سیستم انتخاب دیالوگ بازی هم برای ما این اثر شرکت دیوالور دیجیتال را تداعی می‌کنند.

ANNO: Mutationem

در متن رسمی معرفی بازی می‌خوانیم:

توسعه‌دهندگان بازی ANNO: Mutationem متشکل از افراد باسابقه و کهنه‌کار و همچنین جوانان بااستعداد و سرشار از روحیه‌ای است که در حوزه‌ی بازی‌های کنسولی فعالیت می‌کنند. این بازی با ترکیب طراحی هنری پیکسلی و عناصر سایبرپانکی خود توجه علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و این چنینی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

داستان بازی ANNO: Mutationem وقایع یک اتفاق فاجعه‌بار را در یک کلان‌شهر آینده نگرانه بازگو می‌کند. ضمن اینکه سازندگان این بازی مجموعه کارهای اوپن سورس و مشهور «SCP Foundation» را در دنیای ANNO: Mutationem پیاده کرده تا ایده‌های خلاقانه کلیه‌ی نویسندگان علاقه‌مند از سرتاسر جهان را با هم ترکیب کند.

بعد از انتشار ویدیوی کانسپت بازی ANNO: Mutationem، این پروژه به سرعت توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده و توسط تعداد زیادی از بازیکنان پشتیبانی شد. سازندگان این بازی در نظر دارند تا در ادامه‌ی مسیر پشتیبانی و توسعه این بازی نیز تماس‌ها و ارتباطات خود با بازیکنان را همچنان حفظ کنند.

توسعه‌دهندگان ANNO: Mutationem امیدوارند تا با فراهم کردن یک تجربه جذاب از مبارزات اکشن بازی و ارزش بالای ماجراجویی در دنیای Metropolis، یک محتوای ارزشمند و بازی مخاطب پسند را به بازار عرضه کنند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده