نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

نتفلیکس سریال Elite را برای فصل چهارم تمدید کرد

شبکه‌ی نتفلیکس از تمدید سریال درام نوجوانانه‌ی Elite برای فصل چهارم خبر داد که از قرار معلوم تغییراتی در فهرست بازیگران آن ایجاد شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس سریال مهیج درام Elite (الیت) را برای فصل چهارم تمدید کرده است، اما براساس گزارش ددلاین، تغییراتی در فهرست بازیگران فصل بعدی آن به وجود خواهد آمد. مینا الحمانی، دانا پائولا، ایستر اکسپوزیتو، آلوارو ریکو و خورخه لوپز از بازیگرانی هستند که این سریال را ترک می‌کنند و در فصل چهارم حضور نخواهند داشت. همچنین تایید شده است که بازیگرانی نظیر ایتزان اسکامیا، میگل برناردو، ارون پیپر، عمر ایوسو، کلودیا سالاس و جورجینا آموروس باری دیگر برای ایفای نقش‌هایشان به سریال باز می‌گردند. شما می‌توانید در ادامه‌ به تماشای ویدیویی از بازیگران سریال «الیت» بپردازید که از تمدید آن برای فصل چهارم خبر می‌دهند. 

دانلود از وب‌سایت آپارات

در این سریال نوجوانانه، «لاس انسیناس» اعیانی‌ترین مدرسه‌ی کشور است که اقلیت پولدار فرزندان خود را برای تحصیل به آن‌جا می‌فرستند. این مدرسه اخیراً سه نوجوان از طبقه‌ی کارگر و زحمت‌کش جامعه را پس از وقوع یک زلزله و خرابی مدرسه‌ی آن‌ها پذیرفته است. درگیری بین کسانی که همه چیز دارند و کسانی که چیزی برای باختن ندارند، شرایط قمر در عقربی را ایجاد می‌کند که با یک قتل خاتمه می‌یابد. حالا سوال اصلی اینجا است که چه کسی مرتکب چنین جنایت وحشتناکی شده است؟ در سومین فصل سریال اسپانیایی «الیت» تعدادی از شخصیت‌های اصلی آخرین ماه‌های دوره‌ی آموزشی خودشان را در مدرسه سپری می‌کنند؛ مرحله‌ای که در آن مجبور به اتخاذ تصمیماتی می‌شوند که می‌تواند آینده‌ی آن‌ها را برای همیشه تغییر دهد. در این فصل عشق، رابطه، دوستی و همچنین حسادت، اسرار و تمایل به انتقام به تصور کشیده می‌شود که تهدیدی بر نابودی زندگی‌هایی به‌حساب می‌آید که تازه در آستانه‌ی شروع است.

از ستاره‌های سریال «الیت» می‌توان به ماریا پدراسا، بازیگر سریال Casa de Papel (خانه‌ی کاغذی) یا همان Money Heist (سرقت پول)، میگل هران، بازیگر فیلم The Invisible Guardian (نگهبان نامرئی)، هایمه لورنته، بازیگر فیلم Everybody Knows (همه می‌دانند)، ایتزان اسکامیا، بازیگر سریال Cable Girls (دختران کیبل)، میگل برناردو، بازیگر فیلم It's for Your Own Good (به صلاح خودته) و ارون پیپر، بازیگر فیلم 15 Years and One Day (پانزده سال و یک روز) اشاره کرد. داریو مادرونا و کارلوس مانترو خالقان سریال Elite هستند که به‌عنوان نویسندگان آن نیز فعالیت می‌کنند. رامون سالاسار و دنی دلا اوردن نیز سکان هدایت این سریال را در دست دارند که توسط نتفلیکس و شرکت زتا پروداکشنز تولید می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده