// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲

بازی Star Citizen به مدت چند روز رایگان شد

در حال حاضر بازی Star Citizen، محصول استودیو کلاود ایمپریوم گیمز، تا ۱۲ خرداد ماه رایگان شده است و می‌توانید آن را تجربه کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Cloud Imprerium Games یک رویداد Free Fly را در بازی Star Citizen آغاز کرده است که Invictus Launch Week نام دارد و باعث می‌شود بتوانید این بازی را تا یکم ماه ژوئن (۱۲ خرداد ماه) به‌صورت رایگان تجربه کنید. در این رویداد علاوه‌بر دسترسی رایگان به بازی، می‌توانید به اکثر فضاپیماهای داخل آن نیز دسترسی داشته باشید. در طول روزهایی که بازی رایگان است، شرکت‌های تولید کننده بیشتری در آن در دسترس قرار می‌گیرند؛ از این‌رو بهتر است هر روز بازی را چک کنید تا بتوانید تمامی وسایل و ویژگی‌های بازی را تجربه کنید.

تمامی کشتی‌هایی را که در این مدت در دسترس قرار می‌گیرند می‌توانید متناسب با روزی که تولید کننده آن‌ها فعال است، در فروشگاه داخل بازی هم خریداری کنید تا برای همیشه آن‌ها را داشته باشید. کشتی‌هایی نیز که در این چند روز به‌صورت رایگان در دسترس قرار نمی‌گیرند در فروشگاه موجود هستند. اگر می‌خواهید همین حالا برای ورود به بازی اقدام کنید، در ابتدا باید ازطریق این لینک ثبت نام کنید.

اگر هم جزو کسانی هستید که در حال حاضر در بازی حضور دارید، می‌توانید در این بازه زمانی شاهد عبور و نمایش‌های ناوگان فضایی UEE باشید و همچنین کشتی‌های بسیار کم‌یاب را نیز برای خود آزاد کنید. می‌توانید در زیر اینفوگرام مربوط‌به این رویداد را مشاهده کنید:

بازی Star Citizen


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده