// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

در فصل تابستان یکی از فیلم های کریستوفر نولان به صورت کامل در بازی Fortnite نمایش داده می‌شود

حساب کاربری توییتر فورتنایت اعلام کرده است که در فصل تابستان، یکی از فیلم‌های کریستوفر نولان به‌صورت کامل در بازی نمایش داده می‌شود.

در ابتدای امروز بود که تریلر فیلم Tenet در بازی فورتنایت چپتر 2 نمایش داده شد. همچنین در ادامه اعلام شده که هر یک ساعت، بازیکنان می‌توانند تریلر ساخته جدید کریستوفر نولان، کارگردان هالیوود، را در سینمای داخل بازی (در حالت پارتی رویال) تماشا کنند. بااین‌حال این تمام چیزی نیست که هواداران کریستوفر نولان در بازی Fortnite دریافت خواهند کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در فصل تابستان یکی از فیلم‌های این کارگردان صاحب نام به‌صورت کامل در فورتنایت نمایش داده می‌شود که به رویداد و دستاوردی جدید در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل خواهد شد. هنوز جزئيات دقیق این رویداد و اینکه کدام یک از فیلم‌های نولان نمایش داده می‌شود، مشخص نشده است. باید انتظار داشته باشیم که فیلم مورد نظر، درجه سنی R (بزرگسال) نداشته باشد. البته اکثر فیلم‌های نولان درجه سنی PG-13 دارند.

کریستوفر نولان

درگذشته تریلر و ویدیوهای مختلف با محوریت فیلم‌های سینمایی در Fortnite نمایش داده شده بود، اما یک فیلم کامل، موردی است که می‌تواند در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ حدس می‌زنید کدام فیلم کریستوفر نولان در فورتنایت نمایش داده می‌شود؟ بعضی از کاربران معتقد هستند که Inception ،Interstellar یا Dunkirk شانس بالایی برای نمایش در بازی فورتنایت دارند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده