// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption بازی Borderlands 3 معرفی شد

در جریان برنامه The Borderlands Show، استودیو گیرباکس سافتور بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption بازی Borderlands 3 را معرفی کرد.

در تابستان سال گذشته بود که بازی Borderlands 3 پس از سال‌ها انتظار عرضه شد تا کاربران بتوانند یک بار دیگر پا به جهان پاندورا و سیاره‌های جدید آن بگذارند. تابه‌امروز استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بوردرلندز 3، سعی کرده با دو بسته الحاقی بزرگ تجربیات کاربران را گسترش دهد. بااین‌حال در آینده نزدیک هم شاهد سومین بسته الحاقی بازی خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان جدیدترین قسمت از برنامه The Borderlands Show، استودیو گیرباکس سافتور بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption را معرفی کرد. بسته الحاقی ذکر شده با حال‌وهوای وسترنی و غرب وحشی در تاریخ پنج تیر ماه (۲۵ ژوئن) عرضه می‌شود. کاربرانی که سیزن‌پس بازی Borderlands 3 را خریداری کرده باشند، بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption را به‌ رایگان دریافت خواهند کرد.

سومین بسته الحاقی Borderlands 3 کاراکترهای داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و در سیاره Gehenna هم روایت می‌شود؛ جایی‌که کاربران برای دریافت پاداش درنظر گرفته شده برای گروه گانگستری The Devil Riders وارد عمل می‌شوند. این گروه‌ خطرناک خرابکاری‌های متعددی را در شهر Vestige انجام داده است و حال شما باید آن‌ها را شکار کنید. در ادامه مشخص شده که کاربران با کاراکترهای جدیدی نظیر رز، یک تفنگدار وسترن و همچنین یک مبارز دردسرساز به نام جونو آشنا می‌شوند. 

Borderlands 3

بااین‌حال بوردرلندز 3 یک بازی لوت محور است، ازاین‌رو گیرباکس سافتور سلاح‌ها و لوت‌های جدیدی را هم برای کاربران در بسته الحاقی Bounty of Blood درنظر گرفته است. همچنین وسیله نقلیه جدید به نام JetBeast هم به بازی اضافه می‌شود. 

درکنار تمامی موارد، استودیو گیرباکس یک رویداد Takedown at the Guardian Breach را هم برای بازی بوردرلندز 3 معرفی کرد. این رویداد در تاریخ ۱۵ خرداد ماه (چهار ژوئن) به‌صورت رایگان عرضه می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که رویداد ذکر شده، یک محتوای پایانی برای بوردرلندز 3 به‌حساب می‌آید. به‌عبارتی ابتدا باید داستان بازی را کامل کنید تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. استودیو گیرباکس ازطریق این رویداد فرصتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا قدرت سلاح و تجهیزات خود را به‌نمایش بگذارند. 

در این رویداد بازیکنان وارد مرحله‌ای در Minos Prime می‌شوند؛ جایی‌که باید سیگنال مربوط‌به گاردین را ردیابی کنند و گروهی از آن‌ها را هم از بین ببرند. در ادامه می‌توانید تصاویر بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Borderlands 3

Borderlands 3


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده