// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار نسخه دمو بازی Grounded اعلام شد

کاربران از تاریخ ۲۰ خرداد ماه می‌توانند دموی محدود بازی Grounded را روی ایکس باکس وان و کامپیوتر تجربه کنند.

بازی Grounded، در تاریخ هفت مرداد (۲۸ جولای) در اختیار کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد. بازی Grounded در اصل ازطریق ویژگی Xbox Game Preview و Steam Early Access در دسترس کاربران قرار داده می‌شود. استودیو آبسیدین (Obsidian Entertainment) قصد دارد به مرور زمان محتویات مختلفی را به Grounded اضافه کند تا بیش‌ازپیش گسترش پیدا کند. همچنین کاربران Xbox Game Pass هم می‌توانند در روز انتشار بازی را به رایگان تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت و آبسیدین تاریخ انتشار نسخه دمو Grounded را اعلام کرده‌اند. نسخه دمو بازی در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۹ ژوئن) عرضه می‌شود و این دمو محدود، تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه (۱۴ ژوئن) هم در دسترس خواهد بود. بازیکنان در نسخه دموی Grounded می‌توانند یک روز روند حالت بقا یا به اصطلاح سروایول بازی را تجربه کنند. استودیو آبسیدین پیشرفت‌های بلند مدت و بخش چندنفره را در نسخه دمو قرار نداده است که دو مورد حیاتی بازی به‌حساب می‌آیند.

آبسیدین قصد دارد ازطریق نسخه دمو، به کاربران جهان سندباکس بازی Grounded را نشان دهد و اینکه با چه مواردی روبه‌رو خواهند شد. مایکروسافت در ادامه اعلام کرده که تعداد کاربران دمو Grounded هم محدود خواهند بود. ازاین‌رو هر شخصی که زودتر آن را دریافت کند، برای بازی کردن اولویت دارد. 

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران ایکس‌باکس وان، برای تجربه ان دمو حتما باید عضو برنامه ایکس‌‌باکس اینسایدر باشند و کاربران ویندوز ۱۰ هم به‌واسطه‌ی هاب ایکس‌باکس اینسایدر، می‌توانند این دمو را تجربه کنند. در انتها، کاربران استیم هم در جریان رویداد Steam Game Festival به دمو محدود بازی Grounded دسترسی پیدا خواهند کرد. بازی Grounded در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده