// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ انتشار بازی Sea of Thieves روی استیم مشخص شد

حساب کاربری توییتر Sea of Thieves به‌تازگی اعلام کرده است این بازی در تاریخ ۱۴ خرداد ماه در اختیار کاربران استیم قرار می‌گیرد.

دو سال پیش بازی Sea of Thieves در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان و پی سی (ازطریق ویندوز ۱۰) قرار گرفت. بااینکه بازی شروع خوبی نداشت، اما استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده Sea of Thieves، با ارائه آپدیت‌های مختلف، آن را به یک بازی رقابتی جذاب تبدیل کرد. در گذشته استودیو ریر و مایکروسافت اعلام کرده‌ بودند که Sea of Thieves روی استیم هم عرضه می‌شود.

همچنین در ادامه کریگ دانکن، رئیس استودیو ریر، در مورد پشتیبانی از بازی و محتویات آن اعلام کرد:

بازی Sea of  Thieves همیشه در مورد کسب یک ماجراجویی باورنکردنی در قالب دزدان دریایی است و هیچ وقت نمی‌توانید تصور کنید که چه اتفاق‌هایی انتظار شما را می‌کشند. استودیو ریر در تلاش است با ارائه محتویات جدید و مختلف، هر قرار داد شما را ارزشمند جلوه دهد تا در دریا و ماجراجویی، دوست و دشمن‌های متفاوتی را پیدا کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Sea of Thieves با انتشار یک تریلر، تاریخ انتشار دقیق بازی را اعلام کرده است. علاقه‌مندان به بازی Sea of Thieves در تاریخ ۱۴ خرداد ماه (سه‌ ژوئن) می‌توانند آن را ازطریق فروشگاه استیم خریداری کنند. دراین‌میان اشاره کنم که بازی دارای کراس‌پلی است و می‌توانید با دوستان خود روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز ۱۰، بازی Sea of Thieves را تجربه کنید. Sea of Thieves جزو آن دسته از بازی‌های آنلاین با المان‌های رقابتی نیست که هرقدر تجربه بیشتری در آن داشته باشید، حرفه‌ای‌تر جلوه کنید.

مقاله‌های مرتبط:

کاربران تازه‌وارد همیشه می‌توانند خودنمایی کنند و گنج‌های با ارزشی را کسب کنند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Sea of Thieves را در توییتر تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از زمان عرضه بازی تا به امروز، از میان مواردی که به بازی Sea of Thieves اضافه شده هم می‌توان‌به مرحله داستانی Tall Tales، حالت PvP آرنا، ماهیگیری، سلاح‌های جدید شخصی‌سازی بیشتر کشتی و دزدان دریایی و موارد دیگر اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده