نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل SpongeBob: Krusty Cook-Off ؛ آشپزی باب اسفنجی

بازی موبایل SpongeBob: Krusty Cook-Off ساعت‌های خوشی را برای شما درکنار شخصیت‌های جذاب مجموعه‌ی باب‌اسفنجی رقم می‌زند؛ با معرفی این بازی دوست‌ داشتنی همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون SpongeBob: Krusty Cook-Off ساخته‌ی استودیوی Tilting Point، یک بازی آشپزی کژوال است که شما را به اعماق اقیانوس می‌برد و با شخصیت‌های دوست داشتنی مجموعه‌ی باب‌اسفنجی همراه‌ می‌کند؛ داستان از جایی شروع می‌شود که آقای خرچنگ برای درآمد بیشتر تصمیم به راه‌اندازی تجارتی در زمینه‌ی فست‌ فود می‌گیرد و باب‌اسفنجی را به‌عنوان آشپز استخدام می‌کند تا در این راه به او کمک کند، شما در نقش باب‌اسفنجی باید وظیفه‌ی آشپزی در این رستوران را به عهده بگیرید.

SpongeBob: Krusty Cook-Off

شاید از نظر خیلی‌ها بازی SpongeBob Krusty Cook-Off کودکانه به نظر برسد اما به هیچ‌عنوان بازی راحتی نیست. شما در نقش آشپز باید سفارش‌هایی که مشتری می‌دهد را آماده کنید، سختی کار در تنوع موارد خواسته شده است که با افزایش تعداد مشتری‌ها به اوج خود می‌رسد؛ باید با سرعت بالا کار کنید طوری که مشتری زیاد منتظر موارد خواسته شده نماند و هرچه تحویل سفارش طولانی‌تر شود مشتری از میزان رضایتش کاسته شده و درنهایت رستوران را ترک می‌کند. با رفتن به مراحل بالاتر تعداد آیتم‌های مورد استفاده بیشتر می‌شود و روند بازی را هم به‌شدت سخت‌تر می‌کند، طوری که در اوج شلوغی سفارش‌ها اگر تمرکز کافی نداشته باشید ترجیح می‌دهید که کف‌گیر را کنار بزارید و به تایمر خیره شوید تا صفر شود.

SpongeBob: Krusty Cook-Off

بازی در پخت و پز تنوع زیادی دارد، در مراحل اولیه از پنکیک شروع می‌کنید و در سطوح بالاتر، مواردی متفاوت مانند همبرگر را هم‌ آماده خواهید کرد. نحوه‌‌ی تهیه سفارش‌ها همیشه نیاز به فکر قبلی دارد، زیرا فضایی که برای پخت و پز در اختیار دارید محدود است و همین موضوع باعث می‌شود که بدون برنامه‌ی قبلی شروع به تهیه سفارش‌ها نکنید. در غیر این‌صورت درصد موفقیت شما هم بسیار کم خواهد بود. در شروع هر مرحله منویی از قدرت‌های خاص در مقابل شما قرار می‌گیرد که با خرید هرکدام روند بازی به‌شدت ساده می‌شود؛ مانند خرید آیتمی که زمان پخت و پز را صفر می‌کند. بازی دارای مکانیزمی است که بعد از هر باخت یکی از قلب‌های شما کم می‌کند و زمانی‌که تعداد قلب‌های شما صفر شود، دیگر اجازه‌ی شروع بازی را ندارید و باید مدتی صبر کنید تا سیستم به‌صورت خودکار یک قلب به شما اهدا کند. بازی موبایل SpongeBob Krusty Cook-Off قابلیت تغییر کاراکتر هم دارد و به غیر از باب‌اسفنجی می‌توانید از کاراکترهای دیگری مانند پاتریک یا اختاپوس هم استفاده کنید.

بازی ظاهری کودکانه اما مراحلی به‌شدت چالش برانگیزی دارد

بازی موبایل SpongeBob Krusty Cook-Off علاوه‌بر شخصی‌سازی کاراکتر‌ها، قابلیت زیباسازی رستوران را هم دارد که تنوع خوبی در روند بازی ایجاد می‌کند. با سکه‌هایی که هر مرحله جمع‌آوری می‌کنید باید ابزار آشپزی خود را نیز ارتقاء دهید، در غیر این صورت به انجام رساندن مراحل، کاری غیر ممکن خواهد بود؛ ارتقاء شامل افزایش فضای پخت و پز، بالا رفتن سرعت کار و بالا بردن کیفیت مواد اولیه می‌شود که باعث افزایش قیمت غذا هم خواهد شد؛ بازی اندروید و آیفون SpongeBob Krusty Cook-Off از پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم پشتبانی می‌کند.

بازی موبایل باب اسفنجی بدون شک یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده از مجموعه‌ی باب‌اسفنجی است که با ارائه‌ی گرافیک و مراحلی جذاب طرفداران این سبک را مدت‌ها سرگرم می‌کند؛ در ادامه می‌توانید با تماشای تریلر بازی SpongeBob Krusty Cook-Off نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از اپارات

دانلود بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده