// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

آيا بازی GTA VI در تورنتو جریان خواهد داشت؟

طبق توییت اخیر دیوید هیتر، صداپیشه بازی‌های ویدیویی، وی شهر تورنتو را برای وقایع داستانی بازی GTA 6 پیشنهاد داده است.

تابه‌امروز شایعات مختلفی حول نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto به‌گوش می‌رسد. بااین‌حال هنوز راک ‌استار گیمز (Rockstar Games)، بازی GTA VI را به‌صورت رسمی معرفی نکرده است. همچنین اواخر فروردین ماه ماه بود که گزارشی از سوی سایت کوتا مبنی بر آغاز روند توسعه Grand Theft Auto 6 منتشر شده بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیوید هیتر، صداپیشه بازی‌های ویدیویی، چند ساعت پیش توییت جدیدی را منتشر کرد که در جریان آن شاهد دو هشتگ GTA VI و تورنتو بودیم. به‌نظر می‌رسید که او از جریان داشتن وقایع داستانی بازی Grand Theft Auto VI در شهر تورنتو خبر داده است و احتمال می‌رود خود او هم صداپیشه یکی از کاراکترهای بازی باشد. این در حالی است که دیوید هیتر، به‌تازگی در ادامه توییت قبلی خود، رشته توییت جدیدی را اضافه و اعلام کرده که توییت اصلی، صرفا یک پیشنهاد برای GTA 6 بوده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا دیوید هیتر در روند ساخت نسخه ششم حضور خواهد داشت و وقایع بازی در شهر تورنتو روایت می‌شود یا اینکه او صرفا یک پیشنهاد را به تیم راک‌استار گیمز ارائه کرده است؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا راک‌استار گیمز در رویدادهای پیش روی نسخه جدید Grand Theft Auto را معرفی می‌کند یا خیر. 

Grand Theft Auto VI


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده