نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

استیو کرل در جدیدترین تریلر Space Force، هدایت نیروی فضایی را برعهده دارد

نتفلیکس با انتشار تریلر جدیدی از سریال کمدی جدید خود به‌نام Space Froce، استیو کرل را در نقش فرمانده‌ی نیروی فضایی نشان داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال کمدی جدید Netflix منتشر شده است. در تریلر جدید سریال کمدی شرکت استریم کننده‌ی نتفلیکس به نام Space Force، که یک سریال کمدی سیتکام خواهد بود، استیو کرل (ژنرال نایرد)، بازیگر محبوب سریال‌های کمدی را می‌بینیم که هدایت نیروی فضایی آمریکا را برعهده دارد. او سعی می‌کند با پشت سر گذاشتن مشکلات پیش روی خود، به همه ثابت کند که فرد مناسبی برای هدایت این نیروی تازه تأسیس دولت آمریکا است. این سریال کمدی قرار است در تاریخ نهم خرداد سال جاری (۲۹ می) در نتفلیکس پخش شود.

دانلود از آپارات

سریال اسپیس فورس، با تمرکز بر محل کار افراد حاضر در آن، روی مأموریت آن‌ها برای توسعه شاخه‌ی ششم نیروی نظامی تمرکز می‌کند؛ این سریال از تلاش رئیس جمهور آمریکا، دونالپ ترامپ، برای توسعه‌ی نیروی فضایی الهام گرفته است. نقش اصلی این سریال را استیو کرل (برنده‌ی جایزه‌ی گلدن کلوب برای ایفای نقش در سریال The Office) در نقش ژنرال نایرد برعهده خواهد داشت. درکنار او شاهد ایفای نقش جان مالکوویچ (بازیگر فیلم Bird Box) در نقش دکتر آدریان مالوری و لیسا کودرو (بازیگر محبوب سریال Friends) ، خواهیم بود. بازیگران دیگری مانند دایانا سیلورز در نقش ارین نایرد، بن شوارتز در نقش تونی اسکاراپیدوجی، جیمی اُ یانگ در نقش دکتر چان کای فنگ، تاونی نیوسام در نقش آنجلا علی و الکس اسپارو در نقش بابی تلاتوویچ، در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

سریال Space Force، یک تجدید دیدار بین استیو کرل و گرگ دنیلز، سازنده‌ی سریال The Office خواهد بود. این دو با همکاری یکدیگر در حال ساخت این سریال جدید کمدی هستند، درکنار آن‌‌ها مدیر اجرای برنامه‌ی 3Arts، هاوارد کلین حضور خواهد داشت. همکاری هاوارد کلین و گرگ دنیلز در سال‌های گذشته منجر به ساخت این سریال کمدی تحسین شده‌ی شبکه NBC شد که برای هشت سال از این شبکه در حال پخش بود.

هنرنمایی استیو کرل در این سریال، بازگشت رسمی او به دنیای فیلم و سریال کمدی پس از هفت سال خواهد بود؛ او پس از خارج شدن از سریال آفیس در سال ۲۰۱۳، در نقش‌های کمدی حضور پیدا نکرد. Netflix  طی سال‌ها در حال استریم سریال The Office بوده است که این سریال تا اواخر سال ۲۰۲۰ این سرویس استریم را برای همیشه ترک خواهد کرد.


منبع COMING SOON
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده