// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

استودیو NetEase پروژه‌ی بعدی خود که یک بازی AAA جهان باز است را معرفی کرد

استودیو NetEase بازی AAA بعدی خود را با نام Project: Ragnarok که یک بازی جهان باز مبتنی بر اسطوره‌های نورس است را معرفی کرد.

استودیو NetEase از توسعه پروژه Project: Ragnarok، یک بازی AAA جهان باز مبتنی بر اسطوره‌های نورس خبر داده است. این برنامه برای چند پلتفرم از جمله رایانه‌های شخصی، گوشی‌های موبایل و شاید هم کنسول‌ها خبر داد که این کار برای این شرکت غیر منتظره است.

بازی Project: Ragnarok مانند یک بازی معمولی از شرکت NetEase به‌نظر نمی‌رسد‌. دنیل احمد (Daniel Ahmad)، تحلیلگر ارشد Niko Partners، در این‌باره گفت:

هدف این بازی ایجاد یک تعادل بین گیم پلی سنتی چینی MMO با گیم پلی AAA جهت ایجاد جذابیت برای مخاطبان جهانی است.

همان‌طور که احمد متذکر شد، استودیو NetEase بیشتر برای ساخت بازی‌های سبک MMO برای رایانه‌های شخصی و مخاطبان چینی شناخته شده است که در آن عنصر تکرار جز تجربه‌های اصلی بازی محسوب می‌شود. دیدن اینکه چگونه NetEase با ترکیب این مسئله با چیزهای دیگر این تجربه را برای مخاطبان غربی قابل قبول‌تر می‌کند، جالب خواهد بود.

بنابر یک مقاله خبری منتشر شده توسط وب سایت بازی چینی 1713، به‌نظر می‌رسد پیدا کردن تعادلی بین این دو سبک گیم پلی یک اصل اساسی و مرکز تمرکز این بازی محسوب می‌شود. شما می‌توانید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری را در این رابطه پس از معرفی آن در طی کنفرانس بازی 520 NetEase باشید. شما می‌توانید آن را به‌صورت زنده در اینجا تماشا کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییت دانیل احمد را ببینید.

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده