نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی کارتی Gwent هم‌اکنون در فروشگاه استیم قابل دریافت است

براساس اعلام استودیوی CD Projekt Red، بازی رایگان و کارتی Gwent که از مجموعه Witcher الهام گرفته شده هم‌اکنون در فروشگاه استیم قابل دسترسی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی رایگان و کارتی Gwent بعد از خروج از انحصار فروشگاه GOG، با اضافه کردن قابلیت‌های کراس پلی و چند ویژگی دیگر در پلتفرم استیم قرار گرفت. اگر بازی Gwent را به‌خاطر ندارید، باید گفت که این بازی در ابتدا تنها یکی از مینی‌گیم‌های دنیای Continent در بازی The Witcher 3: Wild Hunt بود که حالا حدود پنج سال از تاریخ انتشار آن می‌گذرد. اما این بازی به قدری مورد توجه بازیکنان قرار گرفته بود که استودیوی CD Projekt Red تصمیم به انتشار مجزای آن به‌عنوان یک بازی مستقل گرفت. البته بازی موبایل Gwent: The Witcher Card Game نیز حالا مدتی هست که در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارد. اما در سال ۲۰۱۷ توسعه‌دهندگان Gwent با اضافه کردن محتوا و عمق بیشتر به این بازی کارتی، درنهایت یک عنوان مستقل با این نام را برای پلتفرم پی سی منتشر کردند.

GWENT: The Witcher Card Game

از آن زمان تاکنون، این بازی چیزی شبیه به یک ریبوت را دریافت کرده و حتی یک اسپین‌آف اختصاصی به شکل یک ماجراجویی انفرادی داستان محور به‌نام Thronebreaker: The Witcher Tales نیز برای آن منتشر شده است؛ اما هسته‌ی رایگان (free-to-play) این بازی تا به امروز، همچنان به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری فروشگاه GOG در پی‌سی باقی مانده بود. بازی Thronebreaker: The Witcher Tales در نقد و بررسی زومجی نیز نمره بسیار خوب ۹ را دریافت کرده که در قسمت‌هایی از آن می‌خوانیم:

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales به‌عنوان اثری که در دنیای ویچر جریان دارد، به خوبی به بسیاری از المان‌هایی که در سه‌گانه ویچر مشاهده کرده بودیم وفادار است. داستان بازی جدا از جذابیت و حماسی بودنش، به شکلی ماهرانه روایت می‌شود و فضاسازی‌هایی که به کمک صداگذاری‌ها و گرافیک هنری چشم‌نواز صورت گرفته است، مخاطب را بیشتر غرق بازی می‌کند.

دانلود از آپارات

نسخه‌ی استیم بازی Gwent از ویژگی‌های کراس پلی و همگام سازی با تمامی نسخه‌های موجود در فروشگاه GOG و استورهای اندروید و iOS برخوردار خواهد بود. یعنی آیتم‌ها و میزان پیشرفت شما در جریان بازی بین تمامی پلتفرم‌های مورد استفاده‌ی شما هماهنگ خواهد شد. ضمن اینکه حالا از پاداش‌ها و کارت‌های خرید و فروش استیم نیز پشتیبانی خواهد شد.

CD Projekt علاوه‌بر این به این نکته نیز اشاره داشته که نسخه استیم اسپین‌آف Thronebreaker این بازی نیز یک آپدیت جدید را دریافت کرده که امکان قفل گشایی از هدایای قابل استفاده در Gwent را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این موارد، شامل کارت‌های پریمیوم، آیتم‌های ویژه‌ی دیگر خواهند بود که با پیشروی در داستان بازی به‌دست می‌آیند. بازیکنان برای دریافت جوایزی که در قسمت‌های قبلی جریان بازی وجود داشته، باید یک بار بازی را در حالت آنلاین به اتمام برسانند.

GWENT: The Witcher Card Game

ظاهراً محتوای اسپین‌آف Thronebreaker، نیز به مناسبت ورود Gwent، درحال حاضر با ۵۰٪ تخفیف در استیم به فروش می‌رسد. بر این اساس، شما می‌توانید کل بسته را به قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید. شما می‌توانید ازطریق این لینک، به صفحه فروش بازی Gwent در فروشگاه استیم هدایت شده و همچنین با مراجعه به این مطلب، معرفی و لینک دانلود بازی Gwent: The Witcher Card Game برای اندروید و آی او اس را دریافت کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده